UEFA Champions League 2025-2026

Ik sprak dan ook louter over dat moment na de afgekeurde 1-2, waarin hij enkel zijn shirt toont aan het publiek. Aangezien er toen opeens x-aantal reacties verschenen. Vandaar dat ik ook zei: "Zeg wat je wilt over Vinicius, maar hier zag ik nu het probleem niet echt?"

Ik wil dan ook Vinicius zeker niet vergelijken met Messi hoor, maar gelieve er dan ook geen zaken bij te halen waarnaar ik niet refereer.

Nogmaals: Vinicius is een etter en je weet zelf goed genoeg dat ik zijn algemeen gedrag als Real-fan afkeur, maar dat specifieke moment in kwestie moet perfect kunnen vind ik. Al honderden keren gebeurd en als dat ineens een probleem zou zijn, is dat gewoon haten om te haten.
Ik was niet mee met de timing over welk moment het precies was en dacht dus dat je het had over zijn gebaren in het algemeen gisteren, maar denk idd wat hij gisteren weer allemaal heeft gedaan... Waanzin toch dat zo iemand zich altijd als de slachtoffer moet profileren maar dan wel elk moment dat hij kan alles en iedereen uitdaagt en belachelijk wilt maken.

Arsenal toch even de puntjes op de i gezet, sterke wedstrijd. Alleen jammer dat het slechts 2-0 werd uiteindelijk.
Trossard was best goed (eindelijk nog eens), verdiende zeker een goal.

Nu tegen Sporting. Had precies liever Bodo gehad, maar goed, we mogen niet klagen.
Sporting was wel heel sterk tegen Bodo gisteren. Niet onderschatten.
Arsenal is daar paar jaar geleden wel overtuigend 1-5 gaan winnen.
Is nu wel een andere ploeg. Vooral die Luis Suarez is een vinnig manneke en steekt ook echt in de vorm van zijn leven.
En Gyokeres speelt nu bij ons i.p.v. bij hun :unsure:

Laatst bewerkt:
Arsenal toch even de puntjes op de i gezet, sterke wedstrijd. Alleen jammer dat het slechts 2-0 werd uiteindelijk.
Trossard was best goed (eindelijk nog eens), verdiende zeker een goal.

Nu tegen Sporting. Had precies liever Bodo gehad, maar goed, we mogen niet klagen.
Sporting was wel heel sterk tegen Bodo gisteren. Niet onderschatten.
Arsenal is daar paar jaar geleden wel overtuigend 1-5 gaan winnen.
Is nu wel een andere ploeg. Vooral die Luis Suarez is een vinnig manneke en steekt ook echt in de vorm van zijn leven.
En Gyokeres speelt nu bij ons i.p.v. bij hun :unsure:
Ik zie Arsenal nog de dubbel te pakken

Opendeurdag bij Newcastle in de tweede helft zeg

Allez, in de eerste eigenlijk ook al maar toen hebben ze zelfs aanvallend nog wat laten zien.

Pff, zag er lelijk uit voor Noa Lang. Een "duim kwijt spelen" is nu niet de meest voorkomende voetbal blessure 👎

Werd al geopereerd in Liverpool blijkbaar, heel vreemde blessure toch.
Mij leek het alsof ie met zijn vinger tussen reclamepanelen en iets anders zat en door er tegen te vliegen dan dat liet tegen elkaar slaan ofzo?

Ik denk dat ie ergens is aan blijven haperen en het vlees aan zijn duim open gescheurd is :eek::sick:

Volgens Turkse bronnen heeft Lang effectief een stuk van zijn vinger afgesneden. Trainer Okan Buruk bevestigde dat het om een zware blessure gaat. De Nederlander werd nog dezelfde nacht geopereerd in Liverpool, nadat hij met een draagberrie van het veld werd gedragen onder applaus van het publiek.

Goede overwinning van Barça maar zag er even zéér zuur uit het verlies van Joan Garcia... Zeer blij dat het uiteindelijk niets was, ik kreeg al flashbacks naar vorig seizoen waar we op Sczesny moesten vertrouwen voor de halve finale CL etc....

Goede overwinning van Barça maar zag er even zéér zuur uit het verlies van Joan Garcia... Zeer blij dat het uiteindelijk niets was, ik kreeg al flashbacks naar vorig seizoen waar we op Sczesny moesten vertrouwen voor de halve finale CL etc....
Ondertussen is Courtois wel weer 2 maand geblesseerd.

Nu we weten dat we kunnen rekenen op Lunin, maar 't is geen Courtois hè. Als we al kans maken tegen Bayern, kan dat wel echt het verschil zijn in kwalificatie of niet...

Terug
Bovenaan