Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Newcastle toch positief gespeeld tegen Barca? Kan niet zeggen dat ik ze voor de rest veel volg, maar er zat wel schwung in vond ik.Toch nog 1-1 in de laatste seconden na een domme fout.
Bon, zie veel liever Barca doorgaan dan dat lelijke Newcastle.
Ik word al lang niet meer warm van die CL matchen in het algemeen. Is alleen nog maar een geldgewin en constant dezelfde matchen door de overdaad aan wedstrijden. Er doen gewoon te veel teams uit Engeland, Spanje etc mee.Ben ik trouwens de enige die niet warm loopt voor alweer een Real - City match? Zelfs met de bedroevende vorm van Real zou ik hier vroeger naar uitgekeken hebben, maar 't is precies te veel gebeurd de laatste jaren..
Zeker. Maar vind het gewoon lelijke spelers, en een lelijke club. Heb enkel de laatste 10 minuten gezien, en Barca speelde toen echt niet goed.Newcastle toch positief gespeeld tegen Barca? Kan niet zeggen dat ik ze voor de rest veel volg, maar er zat wel schwung in vond ik.
Soit, ze zijn zeker niet kansloos, benieuwd naar de terugmatch
Er is ook gewoon veel te veel voetbal op tv en de clubs spelen veel te veel matchen.Ben ik trouwens de enige die niet warm loopt voor alweer een Real - City match? Zelfs met de bedroevende vorm van Real zou ik hier vroeger naar uitgekeken hebben, maar 't is precies te veel gebeurd de laatste jaren..
Het nieuwe format op zich vind ik wel leuk, maar idd veel te veel dezelfde ploegen uit de grote competities, zelfde matchen constant, dat maakt het gewoon saai op den duur.Er is ook gewoon veel te veel voetbal op tv en de clubs spelen veel te veel matchen.
Vroeger kon je echt weken op voorhand toeleven naar een topper van je eigen club, dat gevoel is volledig verdwenen nu met zo'n overvolle kalender (en dat gedrocht van die puntenhalvering natuurlijk)
Ook in CL met nieuwe format gewoon veel te veel matchen, die van je eigen club: ok, maar al die andere matchen: onmogelijk dat nog allemaal te volgen.
laugh: ) op vermoedelijk.Voor Bayern zet ik tegenwoordig graag mijn tv aan hoor. Bovenaards voetbal gebracht door, op dit moment, de beste trainer ter wereld.Ik word al lang niet meer warm van die CL matchen in het algemeen. Is alleen nog maar een geldgewin en constant dezelfde matchen door de overdaad aan wedstrijden. Er doen gewoon te veel teams uit Engeland, Spanje etc mee.
Als dat ooit bij dazn komt, zou ik niet van wakker liggen om hier niets meer van te zien
Voor Bayern zet ik tegenwoordig graag mijn tv aan hoor. Bovenaards voetbal gebracht door, op dit moment, de beste trainer ter wereld.
Het nieuwe format op zich vind ik wel leuk, maar idd veel te veel dezelfde ploegen uit de grote competities, zelfde matchen constant, dat maakt het gewoon saai op den duur.
Ja klopt, maar dan moet net die match op tv komen. Ik heb geen betaal tv voetbal abonnementen meerVoor Bayern zet ik tegenwoordig graag mijn tv aan hoor. Bovenaards voetbal gebracht door, op dit moment, de beste trainer ter wereld.
Formaat is ok, sowieso.Wat zou je dan veranderen?
Nu spelen ze 8 matchen in de groepsfase, tegen verschillende tegenstanders.
Vroeger waren dat 6 matchen, 2 keer tegen dezelfde tegenstander.
Vind het systeem nu echt wel beter dan vroeger. Ja, meer matchen. Maar ook meer ploegen en net meer variatie.
Het is de Champions League hé, het is toch logisch dat telkens dezelfde (beste) ploegen uit de beste competities deelnemen.
Dat is toch nooit anders geweest?
Wat ze moeten afschaffen zijn die nutteloze competities zoals de Nations League en het WK voor clubs.
In Engeland heb je ook 2 bekercompetities, schaf er eentje van af.
Formaat is ok, sowieso.
Maar we komen van een CL waar enkel kampioenen deelnamen hé!
Nu is er weer een race voor een extra spot zag ik ergens, en das weer Spanje, Duitsland of Engeland die nóg meer ploegen mogen afvaardigen sjah, zo maak je de situatie alsmaar slechter natuurlijk