Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. Club was gewoon de betere ploeg tot de 1-0.Overdrijf ik als ik zeg dat we net de bovenhand aan het nemen waren?
Mechele moet daar idd ook gwn agressiever verdediger. Speelde Sorloth in de kaart nu.Die bal stuit precies wel raar op t moment dat ie botst? Ook niet zo zuiver verdedigd van Mechele toch lijkt me.
Nee, zijn/waren gewoon de betere ploeg.Overdrijf ik als ik zeg dat we net de bovenhand aan het nemen waren?
In zulke matchen kan je u normaal dit niet veroorloven om zulke goals weg te geven heMaar alle, 1 fout en plots wordt zoveel vergeten
Mechele moet daar idd ook gwn agressiever verdediger. Speelde Sorloth in de kaart nu.
Aub zeg, drijft hem naar buiten en die spits moet in de draai pakken.Die bal stuit precies wel raar op t moment dat ie botst? Ook niet zo zuiver verdedigd van Mechele toch lijkt me.
Doet daar alles goed, maar de keeper doet het nog beter.Alleeeeeeez Hugo. Moet binnen