UEFA Champions League 2025-2026

Vorig jaar toch ook gewoon sterke playoffs gespeeld? 7x gewonnen maar nooit tegen Union die zelf 9 keer won en 1x gelijk tegen Club.
scorebordjournalistiek hé vriend -> nrs 4-5-6 waren vorig jaar zo zwak, niet moeilijk om daartegen te winnen. Als we met de mentaliteit van gisteren tegen Union spelen winnen we daar wel van.

Het is gewoon zo raar dat we precies in slow motion voetballen en amper inspiratie hebben in de eigen competitie en dan Europees wel mooie combinaties op de mat leggen, veel verticaliteit, veel druk, zuiver spel. Hoeveel keer wij de bal niet gewoon nog eens breed of achteruit leggen in de JPL.
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen zelf het spel maken, tegen vaak een dubbele muur, of het spel overlaten aan de tegenstander en gericht tegenprikken.

Het zal ook wel deels een mentaal probleem zijn maar het blijft toch ook gewoon op een totaal andere manier voetballen.

Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen zelf het spel maken, tegen vaak een dubbele muur, of het spel overlaten aan de tegenstander en gericht tegenprikken.

Het zal ook wel deels een mentaal probleem zijn maar het blijft toch ook gewoon op een totaal andere manier voetballen.
Atletico staat er nu toch niet voor bekend om zelf het spel te maken.

Ik kan het nog altijd niet goed geloven dat we nog 3 3 hebben gespeeld tegen atletico :love:

Wederom een knappe prestatie van Brugge. Zeer straf!

Maar ook Bodo/Glimt heeft weer een stunt uitgehaald. Wat een ploeg heeft Knutsen daar gebouwd. Zeer indrukwekkend. Nog altijd een natte droom dat hij onze nieuwe coach bij Ajax wordt, maar de kans is helaas klein.

Weer een avond om naar uit te kijken! Hopelijk kan Club winnen en doorstoten naar de volgende ronde! Daarnaast ook potentiële uitschakeling voor Inter tegen Qarabag Bodo/Glimt. Zou leuk zijn als de kleinere clubs eens verder geraken.

Ik verwacht zelf dat Club het voor mekaar gaat krijgen. Ze gaan Onyedika missen maar met Forbs die terug is, gaat Atletico problemen krijgen. Sowieso zullen er weer veel kansen gecreëerd worden aan beide kanten, wordt hopen dat ze zelf als eerste op voorsprong komen.

Laatst bewerkt:
Ook wel al wat nerveus hier. Als we spelen zoals vorige week zie ik het wel goed komen. Maar Atletico zal thuis wel sterker voor de dag komen dan vorige week. Hopelijk een mooie, faire wedstrijd met een verdiende winnaar :)

Weer een avond om naar uit te kijken! Hopelijk kan Club winnen en doorstoten naar de volgende ronde! Daarnaast ook potentiële uitschakeling voor Inter tegen Qarabag. Zou leuk zijn als de kleinere clubs eens verder geraken.

Ik verwacht zelf dat Club het voor mekaar gaat krijgen. Ze gaan Onyedika missen maar met Forbs die terug is, gaat Atletico problemen krijgen. Sowieso zullen er weer veel kansen gecreëerd worden aan beide kanten, wordt hopen dat ze zelf als eerste op voorsprong komen.
Dat moet je mij eens uitleggen hoe Qarabag Inter kan uitschakelen?

Lookman aan de ketting leggen en snel prikken. Uitgoalen tellen niet meer, dus dat is al een voordeel. Club moet niet winnen om door te kunnen gaan.

Zonder Onyedika lijkt het me toch een moeilijke avond te worden, sowieso gaan ze weer ferm boven zichzelf moeten uitstijgen.
Ze gaan kansen krijgen. Waar club vorige week het verschil maakte in de 2e helft was dat Diakhon tot de achterlijn ging ipv te temporiseren op 16m. Met Forbs nu in de rug zal dat ook een extra wapen zijn. Je zag dat Sabbe ook te vaak een bal speelde die niet op maat was op de tragere Tzolis.

Kansen afmaken en defensief niets weggeven. En Europees hebben ze die focus/meeval al vaker behouden.

Ze gaan kansen krijgen. Waar club vorige week het verschil maakte in de 2e helft was dat Diakhon tot de achterlijn ging ipv te temporiseren op 16m. Met Forbs nu in de rug zal dat ook een extra wapen zijn. Je zag dat Sabbe ook te vaak een bal speelde die niet op maat was op de tragere Tzolis.

Kansen afmaken en defensief niets weggeven. En Europees hebben ze die focus/meeval al vaker behouden.
Met Sabbe en Seys in hun huidige vorm wordt het toch maar bibberen.

en als de scheids al niet aan onze kant staat in Jan Breydel, dan hou ik mijn hart vast voor vanavond.

Lookman start niet in de basis. Toch fameus goed nieuws voor Brugge, was sinds zijn aanwerving nog maar enkele weken geleden toch de man in vorm.

Terug
Bovenaan