UEFA Champions League 2025-2026

Tijd voor Vetlesen om nog eens te knallen. (Pls geen Sandra)
Le marechal viel ook goed in dus die zal hem wel vervangen zeker?

Maar sterke match van onyedika en brugge bij uitbreiding. Verdienden gewoon te winnen maar het zat allemaal tegen qua tegendoelpunten en niet-gekregen penalty.

Onyedika pakt gewoon altijd een gele kaart en nu mist hij weeral een belangrijke match!
Ik zie hem liever kwijt dan rijk, ook een van de weinige matchen dat hem eens goed was

Als we in de playoffs zouden kunnen spelen zoals gisteren .... hoop echt dat Leko die spirit er gaat in krijgen voor onze competitie.

Het is nu niet alsof Club die spirit nooit onder Hayen demonstreerde in de CL, om nu te zeggen dat dit plots allemaal dankzij Leko is (niet perse hier maar in de pers). Club is Europees gewoon al de laatste seizoenen gewoon top qua mentaliteit anders haal je niet die resultaten.

Dit seizoen: Salzburg geklopt, Rangers opgevreten, Monaco weggeblazen, Barcelona 3-3 en kon je gewonnen hebben, Marseille 3-0
Vorig seizoen: Villa geklopt, Sporting geklopt, Atalante 2x geklopt,...

Ja inderdaad -> Ik wou met mijn post ook niet zeggen dat het dankzij Leko is dat ze gisteren zo goed waren want dit speelt inderdaad al jaren.

Maar Leko is het wel soort coach dat misschien diezelfde spirit erin kan krijgen in de playoffs. Hayen kon het in zijn eerste playoffs wel, maar vorig jaar niet meer.

Is gewoon crazy als je ziet hoe hard sommigen gisteren werkten/liepen zoals bvb Onyedika... terwijl ze in de competitie precies met de handrem op spelen.

Verdedigend vind ik wel dat we De Cuyper missen -> Seys/Sabbe zijn gewoon allebei niet in topvorm en maken te veel fouten.

Ja inderdaad -> Ik wou met mijn post ook niet zeggen dat het dankzij Leko is dat ze gisteren zo goed waren want dit speelt inderdaad al jaren.

Maar Leko is het wel soort coach dat misschien diezelfde spirit erin kan krijgen in de playoffs. Hayen kon het in zijn eerste playoffs wel, maar vorig jaar niet meer.
Vorig jaar toch ook gewoon sterke playoffs gespeeld? 7x gewonnen maar nooit tegen Union die zelf 9 keer won en 1x gelijk tegen Club.

Het is gewoon zo raar dat we precies in slow motion voetballen en amper inspiratie hebben in de eigen competitie en dan Europees wel mooie combinaties op de mat leggen, veel verticaliteit, veel druk, zuiver spel. Hoeveel keer wij de bal niet gewoon nog eens breed of achteruit leggen in de JPL.

Terug
Bovenaan