UEFA Champions League 2025-2026

Ik zie net de beelden van die Benfica-goal, wat zijn die van Real ook aan het doen? Bij Benfica staan ze met 7 + doelman op de rand van de 16, bij Real staat er 5 man in de 16 te verdedigen. Dat staat er nog ene een nutteloos muurtje te zijn, zie je nog een aanvaller waarschijnlijk wat rondwandelen. Als ik van Marseille was, ik zou woedend zijn op Real.

Ik zie net de beelden van die Benfica-goal, wat zijn die van Real ook aan het doen? Bij Benfica staan ze met 7 + doelman op de rand van de 16, bij Real staat er 5 man in de 16 te verdedigen. Dat staat er nog ene een nutteloos muurtje te zijn, zie je nog een aanvaller waarschijnlijk wat rondwandelen. Als ik van Marseille was, ik zou woedend zijn op Real.
Real stond maar met 9 man niet meer he. Hadden 2 keer rood gehad

Daarenboven maakt 3-2 of 4-2 voor Real niks uit natuurlijk, terwijl een 3-3 een plaats bij de eerste 8 opleverde. Kan wel begrijpen dat je dan een muurtje opzet en 1 aanvaller van voor laat in de hoop dat de vrije trap slecht gegeven wordt en je nog snel een laatste counter kan opzetten.

Daarenboven maakt 3-2 of 4-2 voor Real niks uit natuurlijk, terwijl een 3-3 een plaats bij de eerste 8 opleverde. Kan wel begrijpen dat je dan een muurtje opzet en 1 aanvaller van voor laat in de hoop dat de vrije trap slecht gegeven wordt en je nog snel een laatste counter kan opzetten.
Klopt, maar je hebt dan sowieso een groot ondertal. Maar aangezien de doelman ook mee ging gewoon te proberen. Benfica zet dan ook alles op alles Bal afpakken en naar voor keilen kan zomaar de 3-3 opleveren dan

Journalisten draaien toch ook mee met de wind hé: na het verlies tegen La Louvière was Leko een miscast tot en met en had AA Gent er goed aan gedaan om er vanaf te zijn. Nu plots is Leko het grote genie en is de 3-0 overwinning dankzij zijn subliem wedstrijdplan (hln) :wtf:

Anyway, day after behalve veel koppijn ook wel besef dat we deze zomer veel werk gaan hebben om Ordonez, Stankovic, Tzolis en Mignolet te vervangen. Inter heeft er wel slim aan gedaan om die terugkoopclausule in dat contract te zetten, lijkt me een no-brainer dat ze Stankovic terug gaan halen... uiteindelijk zal Club er dan wel 10 miljoen aan verdiend hebben, maar zou hem toch liever zien blijven eigenlijk.

Als ik van Marseille was zou ik vooral woedend zijn op de eigen ploeg voor de compleet beschamende en vernederende prestatie die ze gisteren op de mat gebracht hebben. Geen nood om naar andere ploegen te wijzen.

Ook propere bedragen verdiend in deze campagne door Union en Club, bij Club zelfs al 47 miljoen momenteel, en daar kan dus nog bijkomen.

Ze hebben naar het schijnt ook al 100 miljoen geparkeerd op de rekening voor het nieuwe stadion.

Was ook echt wel weinig fout aan waaruit die vrije trap komt. Maar bon, het was het wel waard voor me deze scheidsrechtelijke dwaling.

Journalisten draaien toch ook mee met de wind hé: na het verlies tegen La Louvière was Leko een miscast tot en met en had AA Gent er goed aan gedaan om er vanaf te zijn. Nu plots is Leko het grote genie en is de 3-0 overwinning dankzij zijn subliem wedstrijdplan (hln) :wtf:

Anyway, day after behalve veel koppijn ook wel besef dat we deze zomer veel werk gaan hebben om Ordonez, Stankovic, Tzolis en Mignolet te vervangen. Inter heeft er wel slim aan gedaan om die terugkoopclausule in dat contract te zetten, lijkt me een no-brainer dat ze Stankovic terug gaan halen... uiteindelijk zal Club er dan wel 10 miljoen aan verdiend hebben, maar zou hem toch liever zien blijven eigenlijk.
Inter heeft volgens mij niet de beste financiële papieren, dus als Stankovic geen prioriteit is dan hebben we misschien nog kans om hem een jaartje langer te houden.

Al vermoed ik wel dat Inter hem gewoon koopt, al dan niet om direct door te verkopen voor 40/50m.

Nog niks gepost hier.
Plezante sfeer int stadion.
Volwassen overwinning tegen atalanta gewoon. Ik val in herhaling maar wie had da gedacht toen ik de promotie vierde in volle Covid 😅
Ongelooflijk hoofdstuk weer afgesloten, nu gaan voor den dubbel 🤩
PS, dieje guilherme Smith, hoe goe is dieje opeens? Niang komt ni in de ploeg lol

PS, dieje guilherme Smith, hoe goe is dieje opeens? Niang komt ni in de ploeg lol
Hahaha, ik dacht exact hetzelfde.
2 weken geleden tegen Dender in de beker nog tegen iedereen in onze Union whatsapp gezegd dat hij mij een gevalletje van willen, maar niet kunnen leek. Veel inzet, weinig impact. Ik had dat enkele jaren geleden ook bij Kabangu (ander type speler, maar you'll get it).
Woensdag mij toch moeten corrigeren en die woorden teruggenomen. Hopelijk houdt de stijgende lijn aan, want inzet mis ik soms wel bij Niang.

Toch liever Juventus gehad, maar goed, tis niet onmogelijk, al is over twee matchen wél iets volledig anders als 2 keer één groepsfase match.

Laatste duels tegen Atletico haalde Club 4 op 6. Het is dus zeker niet onmogelijk. Ik zou zelfs meer zeggen; Durf dromen, deze kan Club echt wel winnen!
Ja toen was Atletico uitgeschakeld na de groepsfase. Dit jaar halen ze wel de punten tegenover toen. En zoals gezegd in een heen en terugmatch is het een heel ander scenario. Maar Club maakt zeker kans

Terug
Bovenaan