“Tegenover zes kansjes voor club”.. wat??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shots off target.“Tegenover zes kansjes voor club”.. wat??
Echt hé, zo ergerlijk manIets teveel ruimte toch in de 16
Kan die commentator trouwens eens stoppen met "Shporting".
“Tegenover zes kansjes voor club”.. wat??

Toch niet verloren dankzij hem hoor. Gewoon degelijke match van hem. Maar opt veld is niemand echt op niveau.Mignolet had 2 van de 3 goals toch wel gepakt denk ik. Zonde zeg.
Nee, was gewoon algemeen te weinig. Zowel aanvallend als verdedigend. Maar het is toch geen keeper die punten pakt voor ons.Toch niet verloren dankzij hem hoor. Gewoon degelijke match van hem. Maar opt veld is niemand echt op niveau.
Mignolet heeft altijd die bal van de 2de goal
Mignolet had 2 van de 3 goals toch wel gepakt denk ik. Zonde zeg.
Diakhon nog geen bal juist geraakt, en het is niet de eerste keer. 9m heeft die gekost nee?Wat voor wissel zijn dat?Er mag met nieuwjaar wel wat vers bloed bij…wat een armtierige bank hebben wij!
Merk toch ook veel commentaar op Jackers, dan moet Mignolet er maar voor zorgen dat hij niet geblesseerd is he.
En je zal het nooit weten of Mignolet die wel of niet pakt.
Het waren geen flaters natuurlijk.Is terug uit blessure en zal zo te zien zijn plaats in de goal rap terug hebben.
Ik stoor mij dan vooral mateloos aan het feit dat hij niet eens gaat kijken hoe het met zijn slachtoffer gaat, maar vloekt omdat hij niet scoorde. Egoïsme troef.Pfoe, toch wel heel gevaarlijk op Jackers. Vol die knie in de buik
Goh ja, tussen minuut 10 en 20 heb ik meer gezien van Club dan in de laatste 5 competitie matchen samenJa dit was het niet, Club. Duidelijk vanaf minuut 1. Zat alweer niks in vandaag.