UEFA Champions League 2025-2026

Het blijft natuurlijk nog steeds een tornooi, wat je in de groepsfase gedaan hebt koop je in de knockoutfases niets voor.

Ze zullen het mogen bewijzen thuis + in de finale, daar is waar ze het verdienen :)
Zeker mee eens hè, maar dat geldt dan evenzeer voor de andere teams natuurlijk!

Nu pas de beelden gezien van Atletico - Arsenal ...
Ik snap er echt niets meer van eigenlijk, die penalty's, ... er worden er 3 gefloten en deze die ik meest penalty vond (eigen mening, niet volgens de regels) wordt dan teruggedraaid :laugh:

Eerste, die duwfout kan je fluiten, maar vind ik toch vrij licht uiteindelijk, maar mss niet terugdraaibaar sure.
Tweede, die handsbal, dit vind ik, in tegenstelling tot dinsdag, totaal geen penalty, ie kijkt zelfs al niet meer naar de bal, doet ook geen "bewuste" beweging, wat dinsdag echt wel was nl. lostrekken van de arm van achter zijn rug, is echt een veel bewustere actie gewoon.
Derde, raakt nul bal, en gaat op zijn voet staan, zuiver contact, dat is toch altijd penalty? Je kan dat ook licht vinden misschien, maar zoiets kan ik echt wel snappen, dat is gewoon te laat zijn, op het middenveld wordt dat ook altijd gefloten zo'n fouten.

Neen, dit gaat echt volledig de verkeerde kant uit volgens mij, matchen worden gewoon beslist op goedkope penalty's, alsmaar meer zal er ook gewoon "random" getrapt worden in de hoop dat iemand zijn arm te raken, bah, dit moeten we echt niet willen :sop:

Waarom is de heenmatch tussen PSG-Bayren de ene week op dinsdag en de andere week op woensdag, terwijl dat voor Atletico-Arsenal eerst op woensdag is en de return op dinsdag? Zo hebben de eerste twee ploegen twee dagen meer voorbereidingstijd voor hun terugmatch. Is toch in principe niet 100% eerlijk?

Waarom is de heenmatch tussen PSG-Bayren de ene week op dinsdag en de andere week op woensdag, terwijl dat voor Atletico-Arsenal eerst op woensdag is en de return op dinsdag? Zo hebben de eerste twee ploegen twee dagen meer voorbereidingstijd voor hun terugmatch. Is toch in principe niet 100% eerlijk?
Is in mijn ogen toch het eerlijkst, als je beide wedstrijden telkens op dezelfde dag laat spelen zullen er altijd (en terecht) klachten zijn van de ploegen die 2x op dinsdag moeten spelen.

Is toch al altijd zo geweest. Alee, zo lang ik mij kan herinneren.

en wat is er daar niet eerlijk aan? Het is niet dat ze daarna in het weekend tegen elkaar moeten spelen? Arsenal en Atletico hadden een dag meer rust voor hun heenmatch.

En dat is trouwens al jaren zo

Ik kijk in ieder geval wel uit naar de match van vanavond. Hopelijk geen te hoge xG want ik verwacht wel van een match op dit niveau om een compacte organisatie te zien die enkel doorbroken zal worden via shoot-outs. We moeten ernstig blijven.

5 wissels ten opzichte van de heenwedstrijd. Dezelfde ploeg als vorige zaterdag tegen Fulham.

In principe, White buiten beschouwing gelaten, onze sterkste opstelling.
Close call tussen Zubimendi en Lewis-Skelly, maar die laatste speelde een super sterkte wedstijd vorig weekend en Zubi heeft nogal een vormdip de laatste maanden.

Laatst bewerkt:
Voor mij toch ook wel penalty. Duidelijk contact in de rug waarbij hij Trossard volledig uit balans brengt.

Nu ja, ze zullen er niet te lang om malen.

Ik zie Atletico niet meer terugkomen

Raakt hem los op de wreef, altijd penalty tenzij hem floot voor de fout ervoor op die van Arsenal.

Hij floot voor de fout op Gabriel ja. Aster weer aan het raskalen.

Ik had het over de fout op Simeoni. Verdediger had niks bal.

Tis wel intens enzo allemaal, maar veel genialiteit loopt er bij beide teams niet vanvoor imo

Terug
Bovenaan