Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onhoudbaar. Mignolet rekende op een panenka denk ik
Vond die persoonlijk echt veel beter op rechts.Toch echt Seys zijn seizoen niet, amai.
Eerste kans van de wedstrijd, en hij is voor club.. en toch sta je alweer achter. Enkel wij kunnen zoiets.Dju, Onyedika had beter Tzolis laten trappen. Goede reactie iig
Reactie wel maar toch vrij mak aan de match begonnen vond ik. Gewoon Atletico aan de bal laten en zelf niets doen. Als je dan ook een cadeau weggeeft, gaat het wel moeilijk worden. Ik had toch iets meer press verwacht vanaf de aftrap zoals de andere thuis matchen. Je ziet ook nu ze dat beter doen dat Atletico daar meteen last mee heeftDju, Onyedika had beter Tzolis laten trappen. Goede reactie iig
Tja, heel knullig.Eerste kans van de wedstrijd, en hij is voor club.. en toch sta je alweer achter. Enkel wij kunnen zoiets.
Na de goal hebben we het wel goed overgenomen vind ik. Toch al 3 goede kansen bij elkaar gespeeld. We zetten ook goed druk.Reactie wel maar toch vrij mak aan de match begonnen vond ik. Gewoon Atletico aan de bal laten en zelf niets doen. Als je dan ook een cadeau weggeeft, gaat het wel moeilijk worden. Ik had toch iets meer press verwacht vanaf de aftrap zoals de andere thuis matchen
Ja klopt. Dat zeg ik. Maar waarom niet meteen en te afwachtend eraan begonnen?Tja, heel knullig.
Na de goal hebben we het wel goed overgenomen vind ik. Toch al 3 goede kansen bij elkaar gespeeld. We zetten ook goed druk.
Dnno, was ook al in minuut 3 ofzo he. Zelf niet echt gemerkt dat we afwachtend begonnen eigenlijk.Ja klopt. Dat zeg ik. Maar waarom niet meteen en te afwachtend eraan begonnen?
Penalty was in de 7de minuut. Sporza zag het ook zoals ikDnno, was ook al in minuut 3 ofzo he. Zelf niet echt gemerkt dat we afwachtend begonnen eigenlijk.