Vega
Well-known member
Goh wat een wedstrijden maar hoe zuur dit als Barça supporter... Hoe dichtbij kan je erbij zitten en hoeveel pech kan je hebben. Pech dat vorige week Thuram en Dumfries nét fit raakten en alles bepaalden, pech dat Lautaro vandaag nét fit wordt en de eerste 2 goals mee verzorgt. Pech dat bij ons Baldé (en laten we eerlijk zijn, Lewa eigenlijk ook) net niet fit raakte en Koundé nét buiten strijd ging en naast Baldé, onze 2 gekwetste CVM's, Ter Stegen en Lewa mocht plaatsnemen op de gekwetstenbank. Pech dat de kansen van Lamine er niet ingingen, pech dat Sommer een van zijn beste matchen van het seizoen speelde of dat we nét geen penalty kregen (hadden ze die gegeven, niemand die er naar kraaide). Vooral Gerard Martin voor mij bij 3 goals volledig de mist in gegaan, die zal volgend jaar allicht niet meer bij Barça zitten, is veel te zwak voor dit niveau.
Maar kom, het is niet meer als bange lammetjes naar het slachthuis gevoerd worden tegen Bayern of Liverpool (of Roma), hier zit een volledig andere mentaliteit in, laat Flick de komende maanden maar aan het nieuwe seizoen werken, ik kijk er al naar uit. Nu toch met een klein hartje tegen Real die lekker uitgerust aan de wedstrijd begint tegen een Barça dat volledig uitgeput is.... Gelijkspelletje en ik ben content.
Maar kom, het is niet meer als bange lammetjes naar het slachthuis gevoerd worden tegen Bayern of Liverpool (of Roma), hier zit een volledig andere mentaliteit in, laat Flick de komende maanden maar aan het nieuwe seizoen werken, ik kijk er al naar uit. Nu toch met een klein hartje tegen Real die lekker uitgerust aan de wedstrijd begint tegen een Barça dat volledig uitgeput is.... Gelijkspelletje en ik ben content.
.