UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Omdat er ook geen idee achter zit. Dat was vorig seizoen eigenlijk ook al het geval en toen was Mbappé er nog niet eens.

Ik hoop al jaren dat Klopp op een dag eens trainer wordt van Real, zo'n type hebben ze nodig.

Dat Suarez voor die twee werkte is trouwens echt niet waar, dan word je geen topschutter van La Liga. Die speelden vooral alle drie goed samen. Benzema ben ik mee akkoord.
Bij Suarez was dat misschien wat anders, maar dat is een speler die heel zijn carriere voor 2 werkt tijdens een wedstrijd. Die dat het dan misschien niet specifiek voor Messi en Neymar maar gewoon omdat dat de speler was die hij was.

Het lijkt niet onmogelijk dat het Klopp wordt als je de laatste geruchten mag horen :) Hoewel ik hem totaal niet passen vind bij Real.

Carlo out.

Ik mag toch hopen dat dit een feit wordt na dit belachelijk seizoen.

Bij Suarez was dat misschien wat anders, maar dat is een speler die heel zijn carriere voor 2 werkt tijdens een wedstrijd. Die dat het dan misschien niet specifiek voor Messi en Neymar maar gewoon omdat dat de speler was die hij was.

Het lijkt niet onmogelijk dat het Klopp wordt als je de laatste geruchten mag horen :) Hoewel ik hem totaal niet passen vind bij Real.
Tell me more :tongue:

Suarez was idd wel ook gewoon een werkpaard, kon soms ook echt zijn tanden in zijn rechtstreekse tegenstander zetten, maar die speelde niet specifiek in dienst van Messi en Neymar zoals een Benzema.

Wissel Alaba al maar. Dwaze keuze weer van Carlo. Heb nu toch eens vertrouwen in Fran Garcia zeg.

Die werd er anders ook vlotjes afgelopen door een Martinelli die al 90 minuten sprintjes had zitten trekken :biglaugh:

Rare match gisteren. Die penalty, ik kon mijn ogen niet geloven dat we die kregen. Onterecht vond ik. Dan moet je er elke match 10 fluiten...
Idem aan de overkant. En dan 10 minuten VAR check. Heeft de match echt gekilled, want was leuk begonnen.

Stoem geel van Partey wel. Echt benieuwd hoe Arteta nu gaat spelen de volgende match. Normaal speelt Jorginho dan, maar die is ook al geblesseerd. Er is dus eigenlijk geen vervanger.

Een voorhoede met Vini Jr, Mbappé én Rodrygo dat niet marcheert, goh, wat een verrassing, elke amateur zit dat al een jaar lang te zeggen.

En dat Rudiger niet eens een gele kaart heeft gekregen gisteren, daar kan ik met mijn verstand niet bij.

Denk dat de houdbaarheidsdatum van Ancelotti ook wel verstreken is. Hij zit naar Real normen ook al wel vrij lang bij Real. De meeste coaches blijven daar maar een jaar of 2.

Heeft Real ook niet te veel dezelfde spelers die wel heel erg karakteristiek zijn?
Dit kan nooit zorgen voor een goeie groepsdynamiek.
Zo een Vini Jr wil je als tegenstander toch onder de grond stoppen en als medeploegmaat zal die toch ook heel wat frustraties opwekken?

Heeft Real ook niet te veel dezelfde spelers die wel heel erg karakteristiek zijn?
Dit kan nooit zorgen voor een goeie groepsdynamiek.
Zo een Vini Jr wil je als tegenstander toch onder de grond stoppen en als medeploegmaat zal die toch ook heel wat frustraties opwekken?
Alles hangt af van hoe goed ze in vorm zijn en/of ze het verschil maken met een flits of dergelijke.
Als groep zie je dan heel veel door de vingers, als die specifieke aanvaller altijd wel iets weergaloos doet met winst als resultaat.

Nu zit Vini al een gehele periode in een uitzonderlijk slechte vorm ...
Struikelen over de bal en dergelijke ...
In dat geval zie je dan wel natuurlijk sneller ergenis.

Wat me ook opviel is hoe niet-dynamisch hun middenveld is en hoe weinig ze de bal vragen om op te bouwen als Modric niet speelt.
Modric daarentegen kan vaak het tempo niet meer aan, dus daar moeten ze dringend op zoek naar waardige vervanging.

Heerlijke affiche straks!

Ik denk toch dat de Arsenal machine naar de finale gaat. Al is dit PSG sterk en best onvoorspelbaar, met enkele spelers die als ze hun dagje hebben alleen het verschil kunnen maken (Kvara en Dembele)

Als je als PSG zijnde Liverpool verdiend kan uitschakelen, hoef je in theorie niet te vrezen voor Arsenal.

Liever geen van beiden in de finale, maar doe uiteindelijk PSG dan maar als niet-PL club.
Elke finale zonder een PL-club kan ik alleen maar toejuichen.

Wat een zwakke arbiter zeg

Nooit fout van Saka natuurlijk en nu krijgt Hakimi geel als captain voor protest :unsure:

edit: Nevermind, Hakimi is geen captain als Marquinhos speelt natuurlijk.

Terug
Bovenaan