Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, in geen geval. Real kan met moeite overtuigend een wedstrijd winnen dit seizoen, laat staan tegen een uitgekookt Arsenal dat een coach heeft met een veel beter game-plan. Een nipte nederlaag had al lastig genoeg geweest, maar 3-0 is gewoon game over.Die Rice zal er eens even 2 binnen schoffelen
Real zal volgende keer thuis wel beter voor de dag komen, maar of dat genoeg zal zijn…
Als ze snel scoren, zal het nog spannend worden... Ben benieuwd!Real zal volgende keer thuis wel beter voor de dag komen, maar of dat genoeg zal zijn…
Blijft idd onbegrijpelijk dat die daar nog coach is
Arsenal geen kans gecreëerd vanop links. Wat doet Carlo na de 2-0? Vazquez erop voor Modric. Paar minuten later -> aanval vanop links en 3-0.
Ik heb het echt gehad dit seizoen. Het zal wel niet maar ik hoop dat ik morgenvroeg wakker word en hij buiten ligt.
Heb net eens de highlights bekeken. Mbappé mist in mijn ogen toch weer een aantal zitters die het verloop bij de 0-0 en mits deftige coach ook anders had kunnen laten uitdraaien..Nee, in geen geval. Real kan met moeite overtuigend een wedstrijd winnen dit seizoen, laat staan tegen een uitgekookt Arsenal dat een coach heeft met een veel beter game-plan. Een nipte nederlaag had al lastig genoeg geweest, maar 3-0 is gewoon game over.
Uitschakeling zou de logica zelve zijn inderdaad, maar je weet toch maar nooit... ondanks hun weinig overtuigend spel.Nee, in geen geval. Real kan met moeite overtuigend een wedstrijd winnen dit seizoen, laat staan tegen een uitgekookt Arsenal dat een coach heeft met een veel beter game-plan. Een nipte nederlaag had al lastig genoeg geweest, maar 3-0 is gewoon game over.
Heb net eens de highlights bekeken. Mbappé mist in mijn ogen toch weer een aantal zitters die het verloop bij de 0-0 en mits deftige coach ook anders had kunnen laten uitdraaien..
Samen met de 5-0 tegen City.Zeker niet ingraven en duimen dat de centrale as fit blijft.Overdrijven is een kunst. Zitters.
Mbappé had één goeie kans, ja. Dat was het voor Real.
3-0 is voor Real uiteindelijk nog een heel schappelijk resultaat.
Zo een matchen maken mijn seizoen toch nog geslaagdSamen met de 5-0 tegen City.
Nu volgende week niet instorten. Eerste helft overleven en zelf prikken op de counter.
Dus Ancelotti is geen deftige coach. Hier leest ge wat.Heb net eens de highlights bekeken. Mbappé mist in mijn ogen toch weer een aantal zitters die het verloop bij de 0-0 en mits deftige coach ook anders had kunnen laten uitdraaien..