UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Wim De Coninck voor de 1e vrije trap: "Ha, op die plaats, rechtstreeks. Kan noooooiiiit binnen. Hoeveel vrije trappen heeft Courtois in zijn carrière al binnen gekregen? Is er ooit 1 binnen gegaan?"

Well that didn't age well 😂😂

😅

Arsenal geen kans gecreëerd vanop links. Wat doet Carlo na de 2-0? Vazquez erop voor Modric. Paar minuten later -> aanval vanop links en 3-0.

Ik heb het echt gehad dit seizoen. Het zal wel niet maar ik hoop dat ik morgenvroeg wakker word en hij buiten ligt.

Die Rice zal er eens even 2 binnen schoffelen :oink:

Real zal volgende keer thuis wel beter voor de dag komen, maar of dat genoeg zal zijn…

Die Rice zal er eens even 2 binnen schoffelen :oink:

Real zal volgende keer thuis wel beter voor de dag komen, maar of dat genoeg zal zijn…
Nee, in geen geval. Real kan met moeite overtuigend een wedstrijd winnen dit seizoen, laat staan tegen een uitgekookt Arsenal dat een coach heeft met een veel beter game-plan. Een nipte nederlaag had al lastig genoeg geweest, maar 3-0 is gewoon game over.

😅

Arsenal geen kans gecreëerd vanop links. Wat doet Carlo na de 2-0? Vazquez erop voor Modric. Paar minuten later -> aanval vanop links en 3-0.

Ik heb het echt gehad dit seizoen. Het zal wel niet maar ik hoop dat ik morgenvroeg wakker word en hij buiten ligt.
Blijft idd onbegrijpelijk dat die daar nog coach is

Nee, in geen geval. Real kan met moeite overtuigend een wedstrijd winnen dit seizoen, laat staan tegen een uitgekookt Arsenal dat een coach heeft met een veel beter game-plan. Een nipte nederlaag had al lastig genoeg geweest, maar 3-0 is gewoon game over.
Heb net eens de highlights bekeken. Mbappé mist in mijn ogen toch weer een aantal zitters die het verloop bij de 0-0 en mits deftige coach ook anders had kunnen laten uitdraaien..

Uitschakeling zou de logica zelve zijn inderdaad, maar je weet toch maar nooit... ondanks hun weinig overtuigend spel.

Het is niet dat ze de kwaliteiten niet hebben, dus stel dat ze toch eens snel op 1-0 komen...

Geniale vrije trappen en verdiende uitslag eigenlijk.
Ik kijk al uit naar het volgende konijn dat Carlo uit zijn hoed gaat toveren om Real, tegen alle verwachtingen in, te laten doorstoten.

Heb net eens de highlights bekeken. Mbappé mist in mijn ogen toch weer een aantal zitters die het verloop bij de 0-0 en mits deftige coach ook anders had kunnen laten uitdraaien..

Overdrijven is een kunst. Zitters.
Mbappé had één goeie kans, ja. Dat was het voor Real.

3-0 is voor Real uiteindelijk nog een heel schappelijk resultaat.

Zo een matchen maken mijn seizoen toch nog geslaagd :love2: Samen met de 5-0 tegen City.
Nu volgende week niet instorten. Eerste helft overleven en zelf prikken op de counter.

Overdrijven is een kunst. Zitters.
Mbappé had één goeie kans, ja. Dat was het voor Real.

3-0 is voor Real uiteindelijk nog een heel schappelijk resultaat.

Zo een matchen maken mijn seizoen toch nog geslaagd :love2: Samen met de 5-0 tegen City.
Nu volgende week niet instorten. Eerste helft overleven en zelf prikken op de counter.
Zeker niet ingraven en duimen dat de centrale as fit blijft.

Terug
Bovenaan