UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Voetballer jennen elkaar constant als ge altijd zo moet reageren t zou er schoon uit zien, slim gezien van de cuyper
Ach kom, der is een verschil tussen mekaar wat jennen en de tegenstander nen duw geven bij het uitgooien. Da's tzelfde bij die gele/rode kaart van Odoi omdat Leoni een bal het veld op gooide. Ge kunt het achterlijk vinden van die mannen dat ze erop reageren (en dat is het ook), maar het zou er even schoon uitzien als ze elke keer zo een debiele zaken gaan uitsteken..

200% zeker dat als het omgekeerd was geweest iedereen hier bezig zou zijn over "die Italiaanse smeerlapkes" oid..

Ik blijf het een irritante vent vinden.
In elke match moet hij wel eens ergens een "zetje geven" of tonen dat hij "de man is".
Is ocharme pas uit zijn luiers, en komt voor het eerst piepen op het internationaal niveau.

Een beetje integer zijn, kan geen kwaad.

@Tkleinstrand "gewoon slim dat uitlokken" Ach kom, op 3 minuten voor tijd had Atalanta nog 3 goals nodig om gelijkstand te krijgen.
Dan is dat kinderachtig gedrag toch écht niet meer nodig hé.
Das gewoon de tegenstander op een onsportieve manier jennen, zonder dat er ook nog maar iets bij te rapen valt.
Voor mij is dat gelijk een kleuter die net gewonnen heeft met een kaartenspelletje, en die dan zijn tong uitsteekt naar de verliezende kleuter. Juist hetzelfde.
Dat is geen waar. Ik kan genoeg voetballers opnoemen die ik nog nooit heb zien jennen hoor.

Ik keur de actie van Toloi daarmee niet automatisch goed.

Tja, dat jij een club supporter bent dat weten we allemaal.

Als ik iemand van "mijn ploeg" zie, de tegenstander een kaart probeer aan te naaien, dan ga ik dat nooit verdedigen. Meer zelfs, ik zou me er voor schamen.
Maar goed, je hebt verschillende soorten mensen natuurlijk.

Nee waar Brugge vroeger veel te braaf was tonen ze eindelijk wat tanden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lookman trouwens niet opgezet met de harde van coach Gasperini dat hij de slechste penaltymaker is die hij al ooit gezien heeft. En ontkent ook het feit dat hij de penalty zou opgeeïst hebben, Retegui gunde hem de penalty.

ben geen club support dus voor mij maakt het niet uit.
Kan me wel inbeelden dat de (vele) bevriende club supporters maar al te graag een dag of langer rustig iets gaan drinken met de vrienden uit Rijsel
Zou ook lille willen korte verplaatsing niet onmogelijk en tegen villa hebben we al gespeeld.

Sporza staat nu wel vol artikels over het einde van De Bruyne bij Man City, maar is een zekere kalende Spanjaard die in augustus ook niet meer in Manchester zal wonen...

Mbappe komt op stoom nu de money time eraan komt zeker.

Ja, we mogen trots zijn op Club... Maar die Nederlanders doen het toch ook maar weer, en dan nog met 2 ploegen...

En tja Italië... dat is wel ferm onderuit gaan idd.

Ja, we mogen trots zijn op Club... Maar die Nederlanders doen het toch ook maar weer, en dan nog met 2 ploegen...

En tja Italië... dat is wel ferm onderuit gaan idd.
Feyenoord natuurlijk een fluke van jewelste met alle respect.

PSV op hun best kan wel eens verrassen trouwens. Eigenlijk frappant dat die van hun laatste 7 competitiewedstrijden er maar 2 gewonnen hebben, die hun ploeg zou er normaal met kop en schouders moeten bovenuit steken (zoals vorig jaar).

PSG 7-0 voor en heen al gewonnen met 3-0
Die komen dus uit tegen Liverpool of Barcelona.

Overigens krijg je mogelijks Real-Atlético en Bayern-Leverkusen (worden samen geloot). Zorg toch gewoon dat je automatisch het omgekeerde krijgt hè zeg. Slaat toch nergens op dat je in de achtste finales al ploegen uit hetzelfde land kan loten (tussenronde idem met PSG-Brest) :sarcastic:

Idioot systeem.

Laatst bewerkt:
Ik moet wel bekennen, ik heb nog nooit zoveel CL gekeken als dit jaar. Het nieuwe format spreekt wel aan, zeker nu bv een topafficje al vroeger kan vallen omdat ze niet in de Top-8 zijn geëindigd. En het geeft ook meer kansen voor de Clubs, Feyenoords en PSVs van deze wereld.

Maar toch, UEFA Maffia!!

Ik moet wel bekennen, ik heb nog nooit zoveel CL gekeken als dit jaar. Het nieuwe format spreekt wel aan, zeker nu bv een topafficje al vroeger kan vallen omdat ze niet in de Top-8 zijn geëindigd. En het geeft ook meer kansen voor de Clubs, Feyenoords en PSVs van deze wereld.

Maar toch, UEFA Maffia!!
Bij mij is dat helemaal het tegenovergestelde. Ik kijk daar gewoon niet meer naar. De overdaad aan matchen zorgt daarvoor.

Terug
Bovenaan