UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Eerlijk gezegd, ik vermoed dat we kletsen gaan krijgen vanavond: Atalanta kan ik moeilijk inschatten maar als nr3 in Italië, dat wil wel wat zeggen, en Club is de laatste weken toch echt wel beduidend minder in vorm.

En dan nog eens op verplaatsing nadat er vorige week een blunder van de scheids in ons voordeel was, ... odds are against us zou ik zeggen.

:unsure:

Eerst door het oog van de naald bij die belegering van het Brugse doel, tweemaal bal van de lijn zelfs. En dan een sterke counter en hemels afgewerkt. Lekker zeg.

Mechele doet het em toch maar weer!

Hahaha ik zet net mijn tv op en ik zie Mignolet en Mechele elk de meubelen redden om dan Jutgla met een streep strakker gesneden dan een lijn coke de 0-3 binnen trappen 😂

Goed gameplan. Zwakstes van de tegenstander benutten en zeer efficiënt zijn

En dan achteraan wat geluk hebben.
Gewoon n goeie match, blij dat ze nie zijn begonnen met tijdrekken bij 0-1

Wat een knal zeg...
Bon dus deze zomer zijn we kwijt: De Cuyper, Ordonez, Seys (misschien?), Talbi, Jutgla, Tzolis, Jashari, Onyedika.

Euhm...
Is toch goed? Wil zeggen wat we super goeie spelers hebben! Je kan moeilijk liever hebben dat ze wat slechter spelen zodat we met die minder goed spelende spelers volgend seizoen kunnen blijven spelen :tongue:
Geld genoeg om weer een nieuwe selectie van bangelijke spelers te kopen.

Terug
Bovenaan