Had dit Real Madrid geweest die scoren dan gegarandeerd nog 4 keer in de 2de helft he.Dit kan echt ni meer foutlopen![]()

Alles kan .. maar het wordt steeds moeilijker voor Atalanta.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had dit Real Madrid geweest die scoren dan gegarandeerd nog 4 keer in de 2de helft he.Dit kan echt ni meer foutlopen![]()

Eerlijk gezegd, ik vermoed dat we kletsen gaan krijgen vanavond: Atalanta kan ik moeilijk inschatten maar als nr3 in Italië, dat wil wel wat zeggen, en Club is de laatste weken toch echt wel beduidend minder in vorm.
En dan nog eens op verplaatsing nadat er vorige week een blunder van de scheids in ons voordeel was, ... odds are against us zou ik zeggen.

(Zolang we geen Antwerp-Vitosha of Milan-Liverpool scenario meemakenOnder voorbehoud, maar dees is er eentje om binnen 30jaar aan de toog nog eens op te rakelen.
)Ik was het ook aan het denken. Ik hoop dat Club genoeg vraagt voor al die mannen om dan ook een nieuwe ploeg te kopen.Wat een knal zeg...
Bon dus deze zomer zijn we kwijt: De Cuyper, Ordonez, Seys (misschien?), Talbi, Jutgla, Tzolis, Jashari, Onyedika.
Euhm...
Voila dat is al heel wat beter.Eerlijk gezegd, ik vermoed dat Atalanta kletsen gaat krijgen vanavond: Club Brugge kan ik moeilijk inschatten maar als nr2 in België, dat wil wel wat zeggen, en Atalanta is de laatste weken toch echt wel beduidend minder in vorm.

Ja maar ik denk dat dit Club beter presteert als ze Niet de favoriet zijn .Tegen STVV onmogelijk scoren maar nu uit elke 5% kans een goal scoren… helden gewoon![]()
Is toch goed? Wil zeggen wat we super goeie spelers hebben! Je kan moeilijk liever hebben dat ze wat slechter spelen zodat we met die minder goed spelende spelers volgend seizoen kunnen blijven spelenWat een knal zeg...
Bon dus deze zomer zijn we kwijt: De Cuyper, Ordonez, Seys (misschien?), Talbi, Jutgla, Tzolis, Jashari, Onyedika.
Euhm...
Nu is het een zaak om die eerste 10 minuten geen snelle tegengoal binnen te krijgen.