UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Hahaha, die spelerskern, en dan vooral de verdedigers, willen gewoon van Guardiola af, dat is wel duidelijk intussen.

Kovacic wel 2 keer dik in de fout bij die laatste goals. Nooit begrepen dat die langs quasi alle grote clubs is kunnen passeren.

Hahaha, die spelerskern, en dan vooral de verdedigers, willen gewoon van Guardiola af, dat is wel duidelijk intussen.

Kovacic wel 2 keer dik in de fout bij die laatste goals. Nooit begrepen dat die langs quasi alle grote clubs is kunnen passeren.
Toen Kovacic ging komen zei ik nog al grappend: "allez, nog meer kansen dus" :laugh:

Sergio Aguero gaat z'n ballen eraf hakken trouwens. "Real Madrid can't beat City. If they beat City, I'll cut off my testicles" :rofl:

Ze spelen bij ManC ook nog altijd alsof Rodri daar in de ploeg staat. Maar dat werkt niet als dat eigenlijk Kovacic is.

Bij KDB is de flits er niet meer, helaas.

Wel vervelend dat Brugge al zo vroeg aan de bak moet vanavond...

Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.

Heb dat ook al gedacht, maar dan moet hij wel bewust anders gaan spelen (minder risico in de passing).
Lijkt me de enige optie om nog wat langer op het hoogste niveau te blijven spelen, want zuiver aanvallend is de scherpte er niet meer echt. De technische klasse is permanent, natuurlijk.
De andere optie is een stapje terugzetten, cfr. Mertens, Vertonghen enz., maar niet iedere speler wil dat. Of de zandbak voor een jaar of 2.

Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.
Hij krijgt het helemaal niet meer belopen vrees ik. Komt steeds vaker een stap te laat. Gaat enkel steriel wat druk zetten en als ze 2 passes rondspelen dan laat hij zijn man in zijn rug weglopen en tsjokt hij dan maar terug.

Verschil is dat Pirlo dat in de Italiaanse competitie deed, daar is de intensiteit en het tempo toch een pak rustiger.

Ik weet ook niet of dat zelfs nog mogelijk is voor KDB, die heeft toch een hele andere speelstijl dan Pirlo. Dat zou toch om een serieuze aanpassing vragen. De tijd van de allerbeste De Bruyne is voorbij vrees ik.

Tzolis wil teveel forceren door zijn mindere periode, een betere pas op Jutgla of afleggen naar Jutgla of Talbi en de xG stijgt alvast

Terug
Bovenaan