Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen Kovacic ging komen zei ik nog al grappend: "allez, nog meer kansen dus"Hahaha, die spelerskern, en dan vooral de verdedigers, willen gewoon van Guardiola af, dat is wel duidelijk intussen.
Kovacic wel 2 keer dik in de fout bij die laatste goals. Nooit begrepen dat die langs quasi alle grote clubs is kunnen passeren.

Je zou een wedstrijd van Real pas mogen opzetten vanaf minuut 80 op Europese avonden!Godver. Tv uitgezet bij de 2-1
I knowJe zou een wedstrijd van Real pas mogen opzetten vanaf minuut 80 op Europese avonden!

Blij dat je dan 8 minuten later terug op BG zit!I know
Maar mijn vrouw wou gaan slapen en ik dacht zelf te scoren![]()
Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.
Hij krijgt het helemaal niet meer belopen vrees ik. Komt steeds vaker een stap te laat. Gaat enkel steriel wat druk zetten en als ze 2 passes rondspelen dan laat hij zijn man in zijn rug weglopen en tsjokt hij dan maar terug.Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.
Blij dat je dan 8 minuten later terug op BG zit!

Ligt het aan mij of staat die wat te zwaar?Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.
Verschil is dat Pirlo dat in de Italiaanse competitie deed, daar is de intensiteit en het tempo toch een pak rustiger.Misschien moet De Bruyne zich zoals Pirlo indertijd omscholen en een rijtje naar achter schuiven.
tgoh toch blij met de 1-0!Idd, echt jammer.