UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is Real dan zoveel beter? De enige club (met Juve) die nog actief ijvert voor een ESL...
En waarom ijvert Perez voor een ESL denk je? Juist door ploegen als Manchester City. Niet dat ik ermee akkoord ga trouwens.

Wat die Engelse ploegen de laatste jaren kunnen spenderen, dat kunnen Real en Barcelona momenteel niet hoor.

Zie ze het wel niet halen tegen Liverpool, die gaan Real toch helemaal kapot lopen?
Dat zat iedereen ook te zeggen van psg, chelsea & city.. Ik snap niet goed wat ze nog meer moeten doen tbh.

En wat betreft het geen schoten op doel van Real, da's toch ook een nietszeggende statistiek. Ze hadden der in het begin van de tweede helft toch minstens eentje moeten/kunnen scoren. Maar dat city het nog ging weggeven had ik toch ook totaal niet verwacht :wtf:

Wel een zot tweeluik, godmiljaar. Blij dat ik twee keer mijn avond heb vrijgehouden. 28 mei zit ik wel op een trouw :cry:

Misschien moet City ook eens overwegen om Pep te wisselen. Laat zich toch elk jaar opnieuw aftroeven in de CL. Heeft uiteindelijk 1 CL finale gespeeld sinds zijn vertrek bij Barça, om die dan weg te geven door een brainfart. Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten, maar heb de indruk dat er weinig vooruitgang is bij City. Wat Klopp doet met Liverpool is veel indrukwekkender imo.

ik ook, zou toch minstens overwegen om eens andere oorden op te zoeken mocht ik hem zijn

Laatst bewerkt:
Als je als Real fan het in minuut 88 al bent afgetrapt om de drukte voor te zijn zijt ge uzelf nu toch ook voor de kop aant slaan. :unsure:
Ik denk dat je als Real fan ondertussen wel al weet dat je moet blijven zitten tot affluiten :D
Compleet geschift dit weer he...
Met dit Real in de finale moet ik al terugdenken aan die gekke finale tussen Liverpool en Milan, die van 3-0 naar 3-3 ging en dan naar penalty's. Tzal zo wel weer iets worden zeker?

Gewéldig om City weer eens op hun bek te zien gaan vlak voor de meet. Elk jaar waarin een oliesjeik geen CL wint is een goed jaar.
Jammer voor KDB natuurlijk al vond ik hem nu wel niet overtuigen deze match.

Vond De Bruyne 1e helft zeker wel goed, maar 2e helft zat hij er precies wat door.
Maar dan nog moet hij gwn blijven staan imo, met de ruimte die City kreeg voor de 1-1 kan hij het best die perfecte pass versturen of het zelf afmaken

Als ploeg heb ik toch veel meer sympathie voor dit Real Madrid, dan voor het Real Madrid van Zidane en Ronaldo/Ramos. Ik lees alweer overal dat ze zogezegd weinig kans maken tegen Liverpool... Maar dat zeggen ze nu al drie rondes op rij, en telkens gaan ze door. In een finale kan er veel gebeuren. Dat gezegd zijnde, als club kan ik Real nog altijd niet luchten :unsure:

Maar dat commentaar... Nooit gedacht dat ik Filip Joos zou missen. Waarom Gilles De Bilde meer en meer kansen krijgt op tv, gaat er bij mij niet in.

En waarom ijvert Perez voor een ESL denk je? Juist door ploegen als Manchester City. Niet dat ik ermee akkoord ga trouwens.

Wat die Engelse ploegen de laatste jaren kunnen spenderen, dat kunnen Real en Barcelona momenteel niet hoor.
Je zegt het zelf, momenteel... 3 seizoenen geleden gaven zowel Barça als Real meer dan 300 miljoen uit in 1 seizoen...

In de CL en EL kan alles, een van de beste comebacks ooit die ik live gezien heb, Spijtig voor KDB en top voor Courtois die toch ook deze keer de ploeg heeft recht gehouden bij 0-1 houd hem er nog 2 gemaakte goalen uit!

Courtois inderdaad een echte topmatch.

Hoort toch bij de top 3 keepers ter wereld momenteel naar mijn mening. Zelfs 'voetballend' was hij goed gisteren, terwijl dat toch niet zijn sterkste punt is.

Misschien moet City ook eens overwegen om Pep te wisselen. Laat zich toch elk jaar opnieuw aftroeven in de CL. Heeft uiteindelijk 1 CL finale gespeeld sinds zijn vertrek bij Barça, om die dan weg te geven door een brainfart. Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten, maar heb de indruk dat er weinig vooruitgang is bij City. Wat Klopp doet met Liverpool is veel indrukwekkender imo.
Wie zie jij als vervanger van Pep?

Wie zie jij als vervanger van Pep?

Dat is een zeer terechte vraag waar ik eigenlijk nog niet over nagedacht heb :unsure: .

Koeman is eventueel vrij.

Maar Pep is redelijk uniek qua speelstijl, natuurlijk. Altijd tof om naar ManC te kijken (net als Barcelona indertijd), gewoon attractief en aanvallend voetbal.

edit: trouwens, die Ancelotti is toch ook straf, wat een carrière man... en ook nooit iets aan op te merken (zeer professioneel, geen raar gedoe langs de zijlijn etc.)

Maar Pep is redelijk uniek qua speelstijl, natuurlijk. Altijd tof om naar ManC te kijken (net als Barcelona indertijd), gewoon attractief en aanvallend voetbal.
Koeman is niet vrij he, maar daar zou ik nu ook niet mee beginnen, maar misschien moeten ze het doen met een andere speelstijl en meer op resultaat spelen. Het hoeft ook niet persé een betere trainer te zijn, maar misschien wel eentje die de boel net dat ene jaar kan doen draaien voor de CL te winnen.

edit: trouwens, die Ancelotti is toch ook straf, wat een carrière man... en ook nooit iets aan op te merken (zeer professioneel, geen raar gedoe langs de zijlijn etc.)
Waarom zouden ze in godsnaam Koeman kiezen?

Nog altijd absurd dat hij (even) onze manager was 🥲

Koeman zou trouwens echt oprecht een slechte keuze zijn. Ligt altijd in de clinch met bepaalde spelers en heeft overduidelijk favorietjes

Bah ongelofelijk, hoeveel geluk kan een ploeg als Real hebben?

tegen PSG, chelsea, en nu MCity .... telkens waren ze over heen en terugmatchen duidelijk de mindere.... erg erg.

Nu ga ik zeker niet naar de finale kijken, wan liverpool is mijn op 1 na hatelijkste ploeg, en real staat stip op nr 1 voor hatelijke ploeg.

Maar verdikke ik had het kunnen weten, gisteren de laatste 10 minuten van de normale time niet meer gevolgd, ik dacht Het is binnen.
en naar bed geweest omdat mijn vrouw lastig deed en wou sexen. nadien dan toch wel gezien dat er nog 3 goals gekomen zijn zeker :(

Koeman is niet vrij he, maar daar zou ik nu ook niet mee beginnen, maar misschien moeten ze het doen met een andere speelstijl en meer op resultaat spelen. Het hoeft ook niet persé een betere trainer te zijn, maar misschien wel eentje die de boel net dat ene jaar kan doen draaien voor de CL te winnen.

Ah had volledig gemist dat die al getekend heeft om in 2023 opnieuw coach te worden van NL.

Ik zou ook niet weten welke coach je in de plaats van Pep zou zetten. Klopp misschien, maar waarom zou die vertrekken bij Liverpool...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan