UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch weggegeven van City deze match.
Real heeft nu aan 2-1 of zo is genoeg.
Al ben je met dit City ook nooit klaar, die kunnen ook vlotjes scoren in Madrid.

Ik schat de kansen 50/50 in.
Real kan thuis ietje meer maar City heeft een goal meer gescoord.

Ja beiden teams gaan er vol voor. Dat moet misschien ook wel, de verdedigingen van beide teams zijn niet hun sterkste wapen.
Maar zo krijg je een open wedstrijd met veel goals.
Real is er op geen moment in deze partij echt vol voor gegaan.

Dat zal pas voor na de rust zijn in Bernabéu als ze nog steeds tegen een achterstand aankijken, Real kennende.

Bon. 4-3 dus. Daar kunnen we mee leven.

Had ondanks de score toch het gevoel dat City een klasse beter was, en het even goed 5-1 had kunnen zijn. Real kan niet blijven chance hebben

Ja lap, twas gezellig op de BBQ dus mij totaal niet gehaast naar binnen. Enkel nog de 4-3 gezien :D

Had ondanks de score toch het gevoel dat City een klasse beter was, en het even goed 5-1 had kunnen zijn. Real kan niet blijven chance hebben

City had een probleem op hun rechterflank he. Walker geblesseerd, en in de plaats stond daar eerst Stones en dan Fernandinho, beiden absoluut geen rechtsback... De eerste 2 tegengoals kwamen niet toevallig van die kant. Penalty o.w.v. handbal was gewoon pech natuurlijk.

Je kan u ook de vraag stellen of dat nog louter toeval is. Ik ben nu geen fan van Wim De Coninck, maar in zijn analyse geeft hij ook aan dat die "Houdini-acts" geen toeval meer zijn. Dit was onder Zidane ook al vaak het geval. Vaak matig spelen, maar wel toeslaan op dodelijke momenten. Zidane is dan wel weg, maar de meerderheid van die spelers zitten er natuurlijk nog.

Probleem is nu vooral dat Real pas deftig begint te voetballen als het echt moet. Dat hebben we twee keer op rij gezien tegen eerst PSG en daarna Chelsea. Het lijkt wel of ze eerst virtueel uitgeschakeld moeten zijn vooraleer ze willen aanzetten. :unsure: Hoe vaak ik tegen Chelsea heb geroepen om een paar wissels en Ancelotti gaat ze dan pas doorvoeren als de 0-3 is gevallen en men op dat moment virtueel eruit lag.

Ergens ben ik dus "blij" dat het 4-3 is geworden en niet 4-4. Nu weet Ancelotti (hopelijk) wat er moet gebeuren vanaf het begin. Bij 4-4 zou die weer afwachtend starten om dan bij een 0-2 stand in de tweede helft pas zijn slotoffensief op poten te stellen bij wijze van spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan