UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die aggresiviteit van die spelers, niet normaal hoe opgenaaid die zijn.
Wat die Savic daar allemaal doet in de nasleep van die fout van Felipe.
Kan toch niet dat die niet rechtstreeks rood trekt of de VAR niet tussen komt voor Felipe.

Wat een achterlijk niveau is dat man als ge dit toelaat
Al blij dat Kev gewoon op de bank zit nu

Buiten Felipe speelt Atlético gewoon best een faire wedstrijd hoor. Enkel dat momentje van Savic die Foden omhoog wou helpen, maar voor de rest... Dan heb ik mij veel meer geërgerd aan het komedie van City vandaag, met Foden op kop.

Dit is waarom ik niet het minste beetje respect kan opbrengen voor Atlético, en bij uitbreiding stillekesaan voor voetbal in 't algemeen.
Matennaaien, komedie, dat constant verontwaardigd kijken bij elke gefloten fout, met een half dozijn de scheids omsingelen bij iedere beslissing...zo kan ik nog wel efkes voortdoen, het voetbal als ultieme uiting van marginaliteit in al zijn vormen.

Simeone, de grootste clown staat nog langs de kant.
Als hij zich zo passioneel bezig hield met het spel van zich ploeg als met zijn show naast de kant, dan hadden we mss meer voetbal gezien.

Dat die ref nog tijd blijft geven voor Atletico begrijp je toch ook niet

Simeone, de grootste clown staat nog langs de kant.
Als hij zich zo passioneel bezig hield met het spel van zich ploeg als met zijn show naast de kant, dan hadden we mss meer voetbal gezien.

Dat die ref nog tijd blijft geven voor Atletico begrijp je toch ook niet
???

Atlético heeft de volledige 2de helft gedomineerd. City ontsnapt hier gewoon, want die hebben daar letterlijk 0,0 laten zien. Niet meer of niet minder dan Atlético in de eerste helft van de heenwedstrijd.

En logisch dat hij tijd blijft geven hè? Foden, Ederson en Fernandinho hebben samen meer dan tien minuten op de grond gelegen. :laugh:

Toch echt straf hoe Atletico zijn eigen ruiten ingooit. Ze hebben eig overmacht in de 2e helft en het momentum mee. City leek het lastig te gaan krijgen en dan dat momentum zo om zeep helpen door onnodig te beginnen schoppen etc.
Koning voetbal is echt een onnozel ordinair sportje geworden, een schande.

Dat opgefokte theater is toch alles wat mis is met de voetbalsport. :puke:
Als je dat vergelijkt met rugby of American Football...je komt toch niet bij van 't lachen? Daar staat de helft soms met gebroken botten of gescheurde pezen te spelen, is er nooit discussie over de ref, en bij American Football zitten de fans zelfs gewoon door elkaar in een stadion. Ge zou 't bij Antwerp-Beerschot eens moeten proberen.

Atletico is toch gewoon een ordinaire schopploeg. Dan nog eens zo goed als altijd nog een een trapje of een duw als de bal weg is en dan met z’n allen gaan mekkeren bij de ref. Triestige ploeg

Vond het wel zalig dat ze een koekje van eigen deeg kregen door het tijd winnen van City. Respect voor hen dat ze dit hier doen.

Dat die Savic geen rood heeft gekregen, daar kan ik niet bij!!! Is dat het voorbeeld naar de jeugd? Degoutante ploeg echt waar…blij da ze er uit liggen!!

???

Atlético heeft de volledige 2de helft gedomineerd. City ontsnapt hier gewoon, want die hebben daar letterlijk 0,0 laten zien. Niet meer of niet minder dan Atlético in de eerste helft van de heenwedstrijd.

En logisch dat hij tijd blijft geven hè? Foden, Ederson en Fernandinho hebben samen meer dan tien minuten op de grond gelegen. :laugh:
Twas potteke stamp hè, da is nie voetballend domineren.
Op 180 minuten heeft Atletico 40 minuten niet op eigen helft zitten kamperen. Powerplay maar voetballend enorm zwak en te weinig, potteke stamp kijk ik wel in 3e provinciale, nie in de CL

Foden kreeg een trap, Ederson een knie in zijn zij, wat wilt ge dat ze doen ?
En Felipe zijn spel geven ze Atletico ook nog minuten voor bij..

Hoe opgefokt dat sommige van die Atletico spelers zijn, dat is echt niet meer normaal.
Carrasco (die zich daar niet tussen stak gelukkig) wel een heel sterke invalbeurt vond ik. Een paar serieuze kansen gecreëerd

Kan toch niet dat die niet rechtstreeks rood trekt of de VAR niet tussen komt voor Felipe.

Wat een achterlijk niveau is dat man als ge dit toelaat
Al blij dat Kev gewoon op de bank zit nu

Ik had exact hetzelfde gedacht 😅

Twas potteke stamp hè, da is nie voetballend domineren.
Op 180 minuten heeft Atletico 40 minuten niet op eigen helft zitten kamperen. Powerplay maar voetballend enorm zwak en te weinig, potteke stamp kijk ik wel in 3e provinciale, nie in de CL

Foden kreeg een trap, Ederson een knie in zijn zij, wat wilt ge dat ze doen ?
En Felipe zijn spel geven ze Atletico ook nog minuten voor bij..
Sorry hoor, maar ik heb Atlético zelden zo goed zien voetballen als vandaag in de tweede helft. Potteke stamp? Helemaal niet tot aan de fase waar Felipe rood kreeg. Dat gedoe van Felipe en Savic keur ik ook ten zeerste af, maar buiten dat vind ik dat Atlético best een faire wedstrijd (zeker tweede helft) gespeeld voor hun doen. Logisch ook, ze moesten een doelpunt maken.

En 't Is niet omdat Felipe daar achterlijk begint te doen, dat ze daarvoor geen extra tijd moeten geven.

Als je dat vergelijkt met rugby of American Football...je komt toch niet bij van 't lachen? Daar staat de helft soms met gebroken botten of gescheurde pezen te spelen, is er nooit discussie over de ref, en bij American Football zitten de fans zelfs gewoon door elkaar in een stadion. Ge zou 't bij Antwerp-Beerschot eens moeten proberen.
Amerikaanse sportbeleving da's een heel andere sportcultuur dan in Europa. Dat kan je niet vergelijken. In Amerika is sport puur een show, entertainment, in Europa is het supporter zijn veel fanatieker. Vergelijk een keer de beleving van een NBA match tegenover in de Euroleague basketbal. Dan ben ik blij dat ik Europeaan ben

Wat betreft rugby ben ik akkoord, tegenover voetbal zijn dat 2 uitersten qua fair-play

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan