UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De kopkansen van Lukaku vergeten in de 1ste match? Real plaatst zich dankzij flitsen maar voor de rest is het toch gewoon een oude ploeg die het lastig heeft tegen jonge dynamische ploegen (vind ik persoonlijk)

De kopkansen van Lukaku vergeten in de 1ste match? Real plaatst zich dankzij flitsen maar voor de rest is het toch gewoon een oude ploeg die het lastig heeft tegen jonge dynamische ploegen (vind ik persoonlijk)
Dit dus... De beste spelers worden dit jaar nog 37 en 35, als die 2 je telkens uit de brand moeten slepen om vervolgens te horen dat het allemaal rooskleurig is... Zal een serieuze downfall worden.

In Madrid zullen ze ook wel weten dat ze een nieuw team moeten bouwen. Maar ze staan er nu toch wel mooi in de halve finale van de CL en op kop in de competitie. Met de juiste transfers deze zomer doen die volgend seizoen gewoon ook terug mee voor alles.

In Madrid zullen ze ook wel weten dat ze een nieuw team moeten bouwen. Maar ze staan er nu toch wel mooi in de halve finale van de CL en op kop in de competitie. Met de juiste transfers deze zomer doen die volgend seizoen gewoon ook terug mee voor alles.
idd, hebben ook wat jonge talenten en als Mbappe effectief zou komen zijn ze weer voor jaren vertrokken.

Ik zeg toch niks over de kansen van Chelsea?

Maar er wordt precies gedaan alsof Chelsea een resem kansen heeft laten liggen en Real aan 100% heeft afgewerkt wat absoluut niet zo is.

En ja Real heeft het moeilijk tegen een dynamisch middenveld, maar dat ligt vooral aan het feit dat men veel te lang blijft doorspelen met KCM. Het is niet voor niets dat Real hun beste periodes kent (ook tegen PSG) als Kroos (en evt Casemiro) eraf zijn en Valverde + Camavinga op het veld staan. Quasi iedere Real-fan deelt diezelfde mening.

Kroos is een geweldige voetballer, maar je hebt er bitter weinig aan als je de bal niet hebt. Ancelotti speelt dan ook nog eens veel te afwachtend, waardoor uw probleem nog groter wordt. Bij bv. City en zelfs Barcelona ben ik er van overtuigt dat die gewoon nog zou shinen als weleer.

Dit dus... De beste spelers worden dit jaar nog 37 en 35, als die 2 je telkens uit de brand moeten slepen om vervolgens te horen dat het allemaal rooskleurig is... Zal een serieuze downfall worden.
Goh, daar ben ik eigenlijk niet echt bang voor. Na het vertrek van Ronaldo zei men dat ook. We hebben toen een klote eerste jaar gehad, maar het jaar erop wordt al meteen terug de titel gewonnen en nu zijn we op weg naar een tweede titel in drie jaar en hebben we ook alweer twee keer de halve finale gehaald van de CL. Ik wil hier nu niet Barcelona bij te betrekken om hun uit te lachen of zo, maar Messi is nog geen jaar weg en ze moeten al verder in de EL (waarvan ik wel verwacht dat ze deze gaan winnen.) Ze mogen daar heel blij zijn dat ze een supertalent met Pedri hebben lopen of de malaise zou nog erger zijn.

Indien Mbappé erbij komt zijn we toch weer gesetteld voor enkele jaren op die positie. Dan moet er hier en daar ook nog gericht aangekocht worden, wat ook zal gebeuren als er goed doorgeselecteerd wordt. Ik denk alleen niet dat Ancelotti hiervoor de geschikte trainer is. Ergens hoop ik dat Liverpool de CL pakt en dat Klopp er daarna de brui aangeeft en naar Madrid komt. Met Camavinga + Valverde heeft hij dan twee middenvelders die perfect passen bij zijn manier van voetballen.

Je kan veel zeggen over de persoon Florentino Perez, maar op dat vlak heb ik echt wel vertrouwen in hem.

"Met de VAR van zondag in Kortrijk had Atletico hier penalty gekregen"

"En dat is misschien de reden waarom die hier vandaag niet zit"
Goed Gertje, goed!

Die aggresiviteit van die spelers, niet normaal hoe opgenaaid die zijn.
Wat die Savic daar allemaal doet in de nasleep van die fout van Felipe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan