UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Ancelotti nu ballen heeft gooit hij zowel Marcelo, Hazard als Bale erop. Voor Nacho, Asensio en ik zou zeggen Kroos. Casemiro wordt ook hard gemist vandaag. Nacho is natuurlijk geen linksback en als je goals moet forceren hoort die daar al helemaal niet te staan. Asensio speelt weer één van z'n dramatische wedstrijden.

In zo'n potten wordt het ook schrijnend duidelijk hoe hard Carvajal is afgegleden, deels door blessures natuurlijk. Het liefst zou ik 'm ook wisselen, maar Vazquez als vervanger is natuurlijk niet veel beter. Het is ook al langer duidelijk dat de tandem Kroos - Modric niet meer optimaal werkt, al zeker niet in topwedstrijd en al helemaal niet als Casemiro er niet achter staat. Toch blijft Ancelotti er koppig aan vasthouden.

Als Ancelotti nu ballen heeft gooit hij zowel Marcelo, Hazard als Bale erop. Voor Nacho, Asensio en ik zou zeggen Kroos. Casemiro wordt ook hard gemist vandaag. Nacho is natuurlijk geen linksback en als je goals moet forceren hoort die daar al helemaal niet te staan. Asensio speelt weer één van z'n dramatische wedstrijden.

In zo'n potten wordt het ook schrijnend duidelijk hoe hard Carvajal is afgegleden, deels door blessures natuurlijk. Het liefst zou ik 'm ook wisselen, maar Vazquez als vervanger is natuurlijk niet veel beter. Het is al langer duidelijk dat de tandem Kroos - Modric niet meer optimaal werkt, al zeker niet in topwedstrijd en al helemaal niet als Casemiro er niet achter staat.
Is er eigenlijk al sprake van vervanging voor Kroos/Modric? Moet toch ook stilaan gedaan zijn maar zie daar precies niet onmiddellijk vervanging voor in de ploeg.

Ik vind dit zo een vreemde uitkijk op dat tweeluik, 1 die ik vandaag nog wel gelezen heb.

Verdient Liverpool het alleen als ze Inter met 5-0 naar huis spelen? Even kort samengevat. Inter 0 schoten op doel in Milan. Liverpool over de 2 matchen 5 groten kansen gecreëerd, Inter 0. Liverpool totaal xG van 2.92, Inter 0.77. Gisteren raakt Liverpool 3 keer het doelkader ook.

Inter heeft het goed gedaan en het Liverpool best moeilijk gemaakt in defensief opzicht. Maar aanvallend hebben ze gewoon niets getoond buiten een wondergoal van Lautaro.

Over Real - PSG, verrast dat Messi toch redelijk goed bezig is en vooral efficiënt. Loopt er uit balbezit bij voor Piet snot maar aanvallend steekt hij het in gang. Madrid zwak, weeral.

Laat ik eerst zeggen dat ik wel vind dat Liverpool het het meest verdiende om door te gaan van de twee, maar ik had het toch met iets meer overtuiging verwacht. In Milaan onthoud ik toch vooral de sterke tweede helft van Inter tot aan de 0-1, die toch wel echt uit de lucht kwam vallen op dat moment. En gisteren had ik toch op z'n minst een overwinning verwacht van Liverpool, als je dan thuis verliest is dat toch een beetje beneden de verwachting. Ik zie ze nog altijd als de topfavoriet voor de CL, maar het zal toch beter moeten.

Is er eigenlijk al sprake van vervanging voor Kroos/Modric? Moet toch ook stilaan gedaan zijn maar zie daar precies niet onmiddellijk vervanging voor in de ploeg.
Camavinga in de toekomst, maar is nog jong natuurlijk. Eigenlijk hoort Valverde op dit moment altijd te spelen in combinatie met Kroos of Modric. Die laatste twee zouden dan moeten roteren. Ze hebben nog altijd hun kwaliteiten natuurlijk, maar zeker Modric hoort niet meer week in week uit in de basis te staan. Dat kan hij allemaal niet meer belopen. Zeker tegen een middenveld met wat loopvermogen worden zowel hij als Kroos gewoon overlopen.

Je hebt met Ceballos en Isco ook gewoon twee middenvelders die in La Liga gewoon moeten kunnen meedraaien met Real, maar die krijgen gewoon amper minuten. En dat geldt eigenlijk voor de volledige bank. Ancelotti heeft amper geroteerd dit seizoen en zo meteen gaan er dan jongens inkomen die weinig ritme of vorm hebben.

Militao die zijn schouder zet maar volgens Gilles flink rondslaat met de armen, niet zien dat Mbappe met zijn gezicht op de grasmat valt. Kwam bij de vorige fase nogal in extase ook :laugh: .

Ik heb vandaag al 4 a 5 fouten gezien waar er los op iemand z'n voet wordt gestaan zonder een kaart. Dit is gewoon tweede geel voor Paredes?

Die scheids geeft altijd balvoordeel precies bij Real en aan andere kant fluit hem dan wel.

Hier ook weer als hem dat fluit is dat prima plek voor vrije trap... (Wat @Pinkman dus zei)

Of ligt het aan mij :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan