UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ni echt, geef ik d'office toe, maar kijk links en rechts wel wat samenvattingen, zijn prime, laisse tomber, daar is hij over, en again, ik zou gestopt hebben bij barca

Hij kan daar toch aan de slag binnen de club, de legende die mee traingen leidt etcetera en hun nog een poepje laat ruiken, nu is hij goed genoeg voor ligue1, c'est tout
Dus Messi, de beste speler ter wereld, moest op pensioen gaan op zijn (toen) 33 omdat Barca zo slecht gerunt werd dat ze hem geen nieuw contract meer konden betalen? :unsure:

Dus Messi, de beste speler ter wereld, moest op pensioen gaan op zijn (toen) 33 omdat Barca zo slecht gerunt werd dat ze hem geen nieuw contract meer konden betalen? :unsure:
Zoiets ja, ik vond zijn overstap, naar psg dan nog, echt een slechte keuze

En ge denkt dat hij volgend seizoen daar terug aan de bak kan als speler??

Zoiets ja, ik vond zijn overstap, naar psg dan nog, echt een slechte keuze
Het is gewoon, buiten City, de enigste ploeg die zo een loon kan dragen. Ga er nu weinig compassie mee hebben vermits die 30m per jaar betaald wordt maar hij had echt maar 1 keuze eigenlijk en dat was PSG.

Het is gewoon, buiten City, de enigste ploeg die zo een loon kan dragen. Ga er nu weinig compassie mee hebben vermits die 30m per jaar betaald wordt maar hij had echt maar 1 keuze eigenlijk en dat was PSG.
Het argentijns bastion, met geld, ok, ik had in zijn plaats een hazardke gedaan en een jaar lang party op Ibiza gedaan en met de soirées af te sluiten met ne goeien hamburger :ROFLMAO:

Grapstje eh Pollen

Maar ergens meen ik wel wat ik zeg dat ik nooit die overstap had gedaan

1 keuze omdat een hoog loon belangrijk is.

Ik zie city nog de finale halen als topfavoriet om dan weer te verliezen. Qua selectie alleen al is dat toch echt veruit de beste ploeg.

Waar zeg ik dat hij aanvallend moet spelen? Je kan toch iets doen. Ze hebben 2 snelle centrale verdedigers in Alana en Militao. Casemiro en een, hoewel al op leeftijd, top controlerende middenvelder in Kroos. Zet u 10 meter hoger en probeer de bal te controleren. Laat Benzema in de kleine ruimtes voetballen en combineren met de spelers rond hem en lanceer vicinius van daar.

Als je niets kan doen tegen counters buiten in u eigen goal kruipen en hopen op het beste ga dan gewoon naar huis, zeker Real Madrid zijnde.
Ik denk dat sommigen niet beseffen dat dit niet meer het Real is van het tijdperk Ronaldo. Mochten we toen zo gespeeld hebben tegen dit PSG gaf ik u gelijk maar nu... neen. Natuurlijk wil ik mijn ploeg niet zo zien spelen, maar je moet ook realistisch blijven en dat we gewoon kwalitatief te kort komen.

In het laatste kwartier was er trouwens meer balbezit langs onze kant en toen kwamen er meteen twee counters met eerst Neymar en Mbappe die gewoon een goal hadden kunnen opleveren. En ja, Alaba en Militao zijn niet de traagste, maar een Mbappé is gewoon sneller dus dan kunnen die 10 meter doorslaggevend zijn.

Pas op ik ben zelf niet helemaal tevreden van Ancelotti dit seizoen, maar vandaag was het duidelijk het doel om de 0 te houden en hopen op een flits van Benzema (die nog niet helemaal fit is) of Vinicius. Nu moet Real komen in Bernabéu en het kan goed zijn dat we die wedstrijd gewoon verliezen met 0-4 of zo.

Ik denk dat sommigen niet beseffen dat dit niet meer het Real is van het tijdperk Ronaldo. Mochten we toen zo gespeeld hebben tegen dit PSG gaf ik u gelijk maar nu... neen. Natuurlijk wil ik mijn ploeg niet zo zien spelen, maar je moet ook realistisch blijven en dat we gewoon kwalitatief te kort komen.

In het laatste kwartier was er trouwens meer balbezit langs onze kant en toen kwamen er meteen twee counters met eerst Neymar en Mbappe die gewoon een goal hadden kunnen opleveren. En ja, Alaba en Militao zijn niet de traagste, maar een Mbappé is gewoon sneller dus dan kunnen die 10 meter doorslaggevend zijn.

Pas op ik ben zelf niet helemaal tevreden van Ancelotti dit seizoen, maar vandaag was het duidelijk het doel om de 0 te houden en hopen op een flits van Benzema (die nog niet helemaal fit is) of Vinicius. Nu moet Real komen in Bernabéu en het kan goed zijn dat we die wedstrijd gewoon verliezen met 0-4 of zo.

Het was aanvallend toch gewoon veel te zwak. Amper een kans gehad. Zelfs al pak je het defensiever aan, dat wil niet zeggen dat je aanvallend ook niks kan betekenen.

Let op
PSG werd 3 keer in de groepsfase weggespeeld (2x City, 1x uit bij Leipzig)
Daarnaast was lag het nog 1 keer onder (Thuis tegen Leipzig)
Tegen Club Brugge heeft het op 2 matchen 19 schoten gehad en kreeg het er 30! tegen.

Het is duidelijk dat Mbappé de gevaarlijkste man is maar het is Verratti die die ploeg laat draaien, haal dat stukje daaruit en ze zijn zo vatbaar.

Beide geen kanshebber voor de titel.

Het was aanvallend toch gewoon veel te zwak. Amper een kans gehad. Zelfs al pak je het defensiever aan, dat wil niet zeggen dat je aanvallend ook niks kan betekenen.
Voila.
Want het is nu niet dat PSG gekend staat om zijn betonnen verdediging he.
Die voorlijn is absoluut dodelijk maar dat middenveld is middelmatig en vanachter idem. Dat is het stuk dat je aan banden moet leggen. Door zo ver naar achter te kruipen geef je het middenveld tijd om die aanvallen te lanceren en geef je dus alle kracht aan PSG. Korter storen op dat middenveld zodat die laatste pass niet komt is een veel betere manier om dit PSG af te stoppen dan te gaan proberen om op die aanvallers te gaan verdedigen.
Soit tegen een ploeg met een deftig middenveld komt PSG te kort dus ze zullen ook met Messi geen CL winnen. Allez, hoop ik toch.

Let op
PSG werd 3 keer in de groepsfase weggespeeld (2x City, 1x uit bij Leipzig)
Daarnaast was lag het nog 1 keer onder (Thuis tegen Leipzig)
Tegen Club Brugge heeft het op 2 matchen 19 schoten gehad en kreeg het er 30! tegen.

Het is duidelijk dat Mbappé de gevaarlijkste man is maar het is Verratti die die ploeg laat draaien, haal dat stukje daaruit en ze zijn zo vatbaar.

Beide geen kanshebber voor de titel.
Het PSG van de groepsfase is wel nog wat anders dan het PSG van nu, vind ik. Ze staan er toch veel meer nu. Zo'n typische verzameling spelers die zich pas beginnen opladen als de poules voorbij zijn. Waarmee ik niet zeg dat ze de grootste kanshebbers zijn. Ploegen als Bayern, Liverpool en City zijn veel meer een ploeg dan zij die meer flitsen draaien.

gekeken op de franstalige RTL.

zalige wedstrijd vond ik het. ergens dacht je opnieuw, ocharme PSG de vervloekte ploeg toch steeds,
maar gelukkig, verdiend gewonnen.

zoveel kansen. heerlijk.

Het PSG van de groepsfase is wel nog wat anders dan het PSG van nu, vind ik. Ze staan er toch veel meer nu. Zo'n typische verzameling spelers die zich pas beginnen opladen als de poules voorbij zijn. Waarmee ik niet zeg dat ze de grootste kanshebbers zijn. Ploegen als Bayern, Liverpool en City zijn veel meer een ploeg dan zij die meer flitsen draaien.
Dat is niet echt waar vind ik. PSG speelt de ene match goed en de andere match trekt het op niet veel. En dan heb ik het niet alleen over dit seizoen. Zonder consistent te zijn ga je geen CL winnen.

maar dat middenveld is middelmatig en vanachter idem.
Ik vind echt dat je ze hier tekort doet hoor. Verrati, Hakimi, Marquinhos, Kimpembe, Donnaruma zijn spelers die bij gelijk welke ploeg hun plaats hebben. Mendes was gisteren heel erg goed en Pereira en Paredes gewoon solide zonder meer.

Hun aanval loopt in het oog omdat ze daar een paar honderd miljoen hebben rondlopen, maar daarachter loopt weldegelijk een heel solide ploeg tegenwoordig.

Ik vind echt dat je ze hier tekort doet hoor. Verrati, Hakimi, Marquinhos, Kimpembe, Donnaruma zijn spelers die bij gelijk welke ploeg hun plaats hebben. Mendes was gisteren heel erg goed en Pereira en Paredes gewoon solide zonder meer.

Hun aanval loopt in het oog omdat ze daar een paar honderd miljoen hebben rondlopen, maar daarachter loopt weldegelijk een heel solide ploeg tegenwoordig.
Gebaseerd op de Ligue 1 ?

Zoals ik reeds zei, je moet eens de wedstrijden tegen RB Leipzig opzoeken. Hun verdediging & middenveld kwam op alles 2 stappen tekort. Hetzelfde hadden ze voor tegen City, in de Ligue 1 krijgen ze nergens druk te verduren en eenmaal dit gebeurt krijgen ze het immens moeilijk.
Mbappé heeft hun meerdere keren al in de CL uit de nood geholpen met enkele individuele acties maar tegen Bayern, City & Liverpool gaan ze een pak slaag krijgen.

Dat is niet echt waar vind ik. PSG speelt de ene match goed en de andere match trekt het op niet veel. En dan heb ik het niet alleen over dit seizoen. Zonder consistent te zijn ga je geen CL winnen.
Ik zeg niet dat ze consistent zijn, zeker niet. Maar voor topclubs als PSG (maar ook voor andere grote clubs) zijn die poules maar opwarmingsmatchen en is het dan enkel te doen om er zeker bij te zijn.
En da's niet om die stunt van Club te downsizen of zo, maar het verschil in intensiteit tussen hoe ze nu spelen en hoe ze in september speelden is wel gigantisch.

Gebaseerd op de Ligue 1 ?

Zoals ik reeds zei, je moet eens de wedstrijden tegen RB Leipzig opzoeken. Hun verdediging & middenveld kwam op alles 2 stappen tekort. Hetzelfde hadden ze voor tegen City, in de Ligue 1 krijgen ze nergens druk te verduren en eenmaal dit gebeurt krijgen ze het immens moeilijk.
Mbappé heeft hun meerdere keren al in de CL uit de nood geholpen met enkele individuele acties maar tegen Bayern, City & Liverpool gaan ze een pak slaag krijgen.
Datzelfde City dat ze thuis met 2-0 hebben geklopt en uit nipt verloren met 2-1?

Datzelfde Bayern dat afgelopen weekend 4-1 bij de rust achterstond tegen godbetert Bochum? En die ze vorig jaar uit de CL hebben geknikkerd?

Voor mij is PSG ook niet de favoriet om de CL te winnen, maar om nu te stellen dat ze een pak slaag gaan krijgen van bepaalde ploegen. Daar zijn nu eens letterlijk 0,0 indicaties voor.

Datzelfde City dat ze thuis met 2-0 hebben geklopt en uit nipt verloren met 2-1?

Datzelfde Bayern dat afgelopen weekend 4-1 bij de rust achterstond tegen godbetert Bochum? En die ze vorig jaar uit de CL hebben geknikkerd?

Voor mij is PSG ook niet de favoriet om de CL te winnen, maar om nu te stellen dat ze een pak slaag gaan krijgen van bepaalde ploegen. Daar zijn nu eens letterlijk 0,0 indicaties voor.
Heb je de matchen gezien ? Als United fan kan ik het moeilijk uitspreken maar City was heer en meester in beide wedstrijden.

Datzelfde Bayern dat 31 ! kansen had en waarbij Mbappe 2 keer efficiënt raak trof.

Zoals ik zei, enkel Mbappé kan die flitsen tonen en ze uit de nood helpen, anders zijn ze volledig kansloos.

We gaan Bayern toch niet afreken op een match tegen Bochum ?
In de groepsfase haalde Bayern 18 op 18 en een doelsaldo van ... 22-3 ; dat zijn doelsaldo's op 6 matchen die je in 4e provinciale ziet.

Heb je de matchen gezien ? Als United fan kan ik het moeilijk uitspreken maar City was heer en meester in beide wedstrijden.

Datzelfde Bayern dat 31 ! kansen had en waarbij Mbappe 2 keer efficiënt raak trof.

Zoals ik zei, enkel Mbappé kan die flitsen tonen en ze uit de nood helpen, anders zijn ze volledig kansloos.

We gaan Bayern toch niet afreken op een match tegen Bochum ?
In de groepsfase haalde Bayern 18 op 18 en een doelsaldo van ... 22-3 ; dat zijn doelsaldo's op 6 matchen die je in 4e provinciale ziet.
Ajax heeft ook hun groep gewonnen met 18/18 en een doelsaldo van 20-5. Gaan zij nu ook de vloer aanvegen met PSG?

Trouwens het boeit geen reet of je nu in twee wedstrijden de betere ploeg bent. Het draait om het resultaat. Uw stelling van "PSG gaat een pak slaag krijgen" houdt dus geen steek. Je bent niks met het zijn van de betere ploeg als je die wedstrijd niet wint.

De laatste keer dat PSG effectief een pak slaag heeft gekregen in de KO-fase v/d CL dateert van 2017. De historische remontada van Barcelona.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan