Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel proximus heeft de rechten voor vandaag, anders bij de Franstalige collega's op RTLWorden de matchen vanavond niet uitgezonden ? Ik kan er niets over vinden...
Betaaltv dan want ik heb ProximusEnkel proximus heeft de rechten voor vandaag, anders bij de Franstalige collega's op RTL
Jup, pickx enkelBetaaltv dan want ik heb Proximus
Buiten zetten.Godverdomme, telenet yelo tv ligt plat... Hoe moet ik nu de match zien op mijn pc (want de madam heeft de tv bezet). Unibet ook niet? Andere opties?
Ik heb de Pickx app, heb die nu geopend en vind enkel RTL sport ?Jup, pickx enkel
Als je een sport abo hebt Pickx+ sports2Ik heb de Pickx app, heb die nu geopend en vind enkel RTL sport ?
Hoe kan ik nu in het Vlaams bekijken ?
Ieder jaar zenden ze minder uit. Binnenkort is het alleen de finale nog.Het jaar 2022: er zijn tientallen TV zenders en streaming packetten, maar ge kunt PSG - Real Madrid in de CL niet meer bekijken zonder op een betalend Sport abonnement te zitten. Triestig.
Skuun én ze kent iets van voetbalWel een zeer knappe presentatrice bij RTL.

Dit constateer je op basis van één helft?Voor zij die niet kunnen zien: je mist niet veel. Wat een flutmatch. Ancelotti zijn tijd als toptrainer is nu toch wel zowat gepasseerd nee?