UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Clement moest gewoon buiten tijdens de zomer !! trok al op niks vanaf maart. In po's 1 keer kunnen winnen!!!
spelersgroep staat gewoon niet meer achter de phil, sinds dat gedoe met vormer.

en serieus, nie kunnen winnen thuis, tegen een ploeg zonder keeper & coach,
zelfs niet kunnen gelijk spelen, laat staat forfait nederlaag..... das toch gewoon om te lachen.

zelfs niet kunnen gelijk spelen, laat staat forfait nederlaag..... das toch gewoon om te lachen.
Bij mijn weten stond er toch een doelman 😆 ze misten spelers maar dat blijft nog altijd een sterkere ploeg dan Club. De manier waarop we verloren zijn kan uiteraard niet.

Ik vind hem tactisch geen prutser, eerder een one-trick pony. Een beetje zoals Hein trouwens...
Ze hebben een systeem in hun hoofd en als je toevallig de spelers ervoor hebt draait alles perfect, spelen ze alles aan flarden en kunnen ze Europees boven zichzelf uitstijgen.
Maar als het systeem uitgewerkt is door een verandering van u kern of slimmere tegenstanders hebben ze geen plan B.
Ik vind echt goeie toptrainers zeldzaam ook in het buitenland. 95% van alle trainers hebben gewoon géén plan B en zijn een dikke strategische nul. In het Buitenland kunnen de meeste trainers dat nog maskeren omdat ze juist betere spelers hebben dan in België.

Zet een zogezegde zelfverklaarde toptrainer, bij een ploegske als Club en 95% daarvan had gisteren ook met 0-5 verloren wegens .. géén plan B.

Echt een goeie trainer zijn vind ik gewoon een apart 'talent'. Plus je moet inderdaad ook al je spelers meekrijgen. Je mag dan wel een plan hebben als de spelers zeggen: fuck you trainer, we luisteren niet (meer) naar jou! Dan sta je daar ook sé.

ik had het wel cool gevonden moest vormer zo rond de pauze naar phille zijn gegaan en verbaal in discussie gaan a la:
"hoe zit et gast, wanneer ga je me nu inbrengen, zie je niet dat het niet draait !!!"

wat heeft vormer te verliezen? het is toch duidelijk dat het ofwel hem, ofwel clement is. beide het seizoen uit doen zie ik niet meer gebeuren.

Ik vind echt goeie toptrainers zeldzaam ook in het buitenland. 95% van alle trainers hebben gewoon géén plan B en zijn een dikke strategische nul. In het Buitenland kunnen de meeste trainers dat nog maskeren omdat ze juist betere spelers hebben dan in België.

Zet een zogezegde zelfverklaarde toptrainer, bij een ploegske als Club en 95% daarvan had gisteren ook met 0-5 verloren wegens .. géén plan B.
Klopt.
Je ziet dat heel vaak bij matchen in de CL of op EK/WK's dat ervaren topploegen vant kaske naar de muur gespeeld worden en dat de trainer gewoon geen flauw idee heeft hoe hij dat moet oplossen. Ik denk dat van heel het WK enkel Mancini effenaf tactische bijsturingen heeft gedaan die een match hebben doen keren (tegen Spanje)

Vandaar dat ik Clement ook geen flop noem. In tegenstelling tot veel trainers die niet verder geraken dan 11 namen op een blad en hopen dat het lukt omdat het de beste namen zijn, eventueel in combinatie met wat kleedkamer management, heeft hij op zijn minst wel een plan A dat een lange tijd gewerkt heeft. Dat is meer dan kan gezegd worden van oa Martinez.

Echt een goeie trainer zijn vind ik gewoon een apart 'talent'. Plus je moet inderdaad ook al je spelers meekrijgen. Je mag dan wel een plan hebben als de spelers zeggen: fuck you trainer, we luisteren niet (meer) naar jou! Dan sta je daar ook sé.
Dat loopt wel vaker samen met het uitgewerkt zijn van dat plan ook. Als u spelers aanvoelen dat de manier van werken niet meer werkt gaan ze ook de zin niet meer hebben om nog te luisteren. En dan krijg je matchen als gisteren.

De verwachtingen bij sommige Brugge supporters zijn toch echt heel onrealistisch. Kletsen krijgen van zelfs een halve A-ploeg van Leipzig is echt geen schande.

De verwachtingen bij sommige Brugge supporters zijn toch echt heel onrealistisch. Kletsen krijgen van zelfs een halve A-ploeg van Leipzig is echt geen schande.
Dat klopt, maar de manier waarop ze verloren hebben (ik heb het pas achteraf bekeken) was een schande. Dat was een ploeg die zei tegen de tegenstander: Hier is de bal, schot hem er maar in, wij hebben er géén zin in en we willen liever naar de sauna gaan. Dag!

Tis die CL campagne niet dat op de maag ligt, op voorhand dacht iedereen dat we geen enkel punt zouden behalen.
Mij stoort ons niveau in de JPL er mogen mij mensen terecht wijzen, maar we hebben nog geen enkele goede match gespeeld dit seizoen.
Twee keer makkelijk gewonnen tegen kvo en zulte maar als je ziet wat kletsen die die krijgen is dat geen waardemeter.
Op Gent weggespeeld idem op rsca tegen Union ( daar winnen we met hoere chance net als tegen charleroi ).

Spelers als Lang, mata CDK spelen gewoon alles dat kan toch niet ? Lang zit al twee maand in een mindere vorm om het zacht uit te drukken maar die blijft staan. Alles moet van CDK komen nu dat is wel heel veel druk op die jongen.
Dost heeft hij drie maand gewoon genegeerd, waar is Perez naartoe ? die jongen speelde een goede voorbereiding.
Clement is zeker niet alleen de schuldige, onze laatste twee transfer periodes zijn ronduit belachelijk. We hebben 9spelers gehaald en geen enkele is en grote meerwaarde, hendry is de enige die mee kan.

Vind je dat echt? Het niveau dat Club nastreeft is toch wel beter dan dat? Sorry, maar op dergelijke manier belachelijk gemaakt worden in eigen huis, in "de match van het decennium", tegen de nummer 7 van Duitsland, is wel degelijk een schande.

Ik ben heel erg trots op wat Club de laatste jaren heeft neergezet, ze zijn op dit moment gewoon de grootste en beste club van België en dat zie ik ze ook niet zo snel afgeven, maar gisteren was gewoon zo tenenkrullend slecht, ik verwacht toch echt beter dan dat ze zich zo laten afslachten en rondlopen als de eerste de beste miniemen. Het was gewoon schandalig triestig gisteren. Ik kan een nederlaag heel vaak plaatsen, maar deze echt niet.

Laatst bewerkt:
Vind je dat echt? Het niveau dat Club nastreeft is toch wel beter dan dat? Sorry, maar op dergelijke manier belachelijk gemaakt worden in eigen huis, in "de match van het decennium", tegen de nummer 7 van Duitsland, is wel degelijk een schande.

Ik ben heel erg trots op wat Club de laatste jaren heet neergezet, ze zijn op dit moment gewoon de grootste en beste club van België en dat zie ik ze ook niet zo snel afgeven, maar gisteren was gewoon zo tenenkrullend slecht, ik verwacht toch echt beter dan dat ze zich zo laten afslachten en rondlopen als de eerste de beste miniemen. Het was gewoon schandalig triestig gisteren. Ik kan een nederlaag heel vaak plaatsen, maar deze echt niet.

En vandaar mijn opmerking over "onrealistisch".
NIveau RB Leipzig (top 3 Bundesliga los van hun huidige plaats. Immers los van jullie huidige stand zijn jullie ook de eerste ploeg in België) is onhaalbaar voor eender wie in België.

En vandaar mijn opmerking over "onrealistisch".
NIveau RB Leipzig (top 3 Bundesliga los van hun huidige plaats. Immers los van jullie huidige stand zijn jullie ook de eerste ploeg in België) is onhaalbaar voor eender wie in België.
Ik zeg niet dat ze zomaar even dat niveau moeten of zullen halen (alhoewel Ajax bewijst dat het wel kan voor een topclub uit een kleinere competitie), maar er is nog wel een verschil tussen goed partij geven en je meerdere moeten erkennen en de absolute afgang van gisteren.

Ik zeg niet dat ze zomaar even dat niveau moeten of zullen halen (alhoewel Ajax bewijst dat het wel kan voor een topclub uit een kleinere competitie), maar er is nog wel een verschil tussen goed partij geven en je meerdere moeten erkennen en de absolute afgang van gisteren.

Ajax is ook een enorm slechte vergelijking. In België blijven ze maar hangen op "die zijn van Nederland", maar owv verleden hebben die gewoon een compleet andere benadering van sponsors en van aantrekkingskracht voor topspelers.

Maar de rest snap ik wel, al stel ik me gewoon de vraag of Brugge niet een aantal keer boven hun kunnen gespeeld hebben en nu gewoon op bepaalde realistische grenzen botsen.

Ajax is ook een enorm slechte vergelijking. In België blijven ze maar hangen op "die zijn van Nederland", maar owv verleden hebben die gewoon een compleet andere benadering van sponsors en van aantrekkingskracht voor topspelers.

Maar de rest snap ik wel, al stel ik me gewoon de vraag of Brugge niet een aantal keer boven hun kunnen gespeeld hebben en nu gewoon op bepaalde realistische grenzen botsen.
Meh. Mijn gevoel is dat het gewoon al lang niet meer draait. Nu is het gewoon Europees eens belachelijk geweest zoals het in de competitie enorm vaak is. Maar hier in België hebben we het geluk dat de tegenstander zoveel zwakker is. In de CL maken ze je kapot.

Dit toch he.
Ik begrijp die vergelijkingen met Ajax niet eerlijk gezegd. Dat is toch een compleet andere grote orde dan eerder welke club in België?

Vergelijk je dan met PSV ofzo en dan merk je dat die Europees ook slaag krijgen vanaf ze tegen iet of wat ploeg uitkomen. En dat is, jammer genoeg, doodnormaal.
Laten we vooral niet vergeten dat Club een groep geloot heeft die quasi onhaalbaar was vanaf het begin. In andere groepen halen ze waarschijnlijk zonder grote problemen die 3e plek en die overwintering in de EL. Dat is ook het niveau dat je moet ambiëren trouwens.
Het mag dan woensdag erg slecht geweest zijn, het is nog steeds absoluut geen schande om 4 punten te halen in deze groep. In andere poules hadden ze er waarschijnlijk 2 meer gehad, wat gewoon voldoende was geweest om die 3e plek veilig te stellen.

Ik denk niet dat de resultaten in de CL in zo'n groep het probleem zijn, eerder het belachelijk zwak acteren in de Belgische competitie en er totaal niets meer van vuur in de groep zit. Die 0-5 tegen Leipzig is gewoon een verlengde daarvan. Met die 4 punten mogen we nog altijd tevreden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan