UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou nu eens echt nooit met Van der Brempt gestart zijn.
Toch nog veel te plat voor zo'n matchen met dergelijk belang.
Tegen Standard ook toch een van de zwakkere.

En Sowah laat toch ook niet zien die 9 miljoen waard te zijn.

Lang heeft geluk dat weinig van niets kan niet met zijn tackle alleen voor de intentie je daar al rood voor geven. Kniestoot van balanta was ook nergens voor nodig, vraag me af waarom dat nodig is bij hem goede speler maar altijd domme fouten maken.

Soit ga er mijn slaap niet voor laten, alles op de competitie dat is in mijn ogen toch het belangrijkste.

Dramatische match voor de rest, zowel qua inzet, spel als tactische flexibiliteit van de coach.

N´soki en sowah das samen 12 miljoen de vuilbak in? Vooral Sowah, want werd toch stevig uitgefloten, moet al stevig in uw schoenen staan om daar bovenop te komen. Lijkt het wat verkorven te hebben bij de fans.

Voor de rest wat hier al gezegd is eh, van der brempt te plat, charles moe, etc.
Ook gewoon geen enkel duel dat gewonnen werd en geen 3 deftige passes na elkaar.

Vraag me toch ook af of Clement dit seizoen nog uitdoet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het afgebold in de 88e minuut, rap naar menne velo gestapt voor naar m'n auto te fietsen want ik was woest. Kom ik voor die wanvertoniny helemaal uit de kempen?

Dit is weer voor een groot deel op de kap van Clement. Sowah zat met trillende benen te spelen vanaf minuut 1, Nsoki had er na een kwartier al af gemoeten. Tegen een ploeg als Leipzig ben je niks met een Dost.

Ricca was 100x secuurder dan Nsoki, ik snap niet dat die zo weinig speelt, speelt bijna altijd een deftige match. Dat je Rits zet voor Dost snap ik niet... Rits duikt vaak op voor doel maar kan nog niet afwerken om zijn leven te redden, laat gewoon 2 gemaakte goals liggen. Geen enkele deftige corner is er getrapt. Zet dan toch Vormer. Die kan een corner trappen en die kan afwerken. En vooral: die zou zijn kop ervoor smijten. Een hele 2e helft veel ruimte krijgen en Clement doet niks, hij laat zijn kapotgespeelde spelers gewoon staan, om dan in minuut 82 met Wesley en Joske te spelen. Wauw, tactisch wonder die Clement. Echt waar, wat ne waardeloze kut trainer.

Een waardeloze kut trainer zou ik Clement nu niet noemen, maar het is wel erg duidelijk dat dit het jaar te veel is.

Vanwaar die experimentele opstelling ineens kwam is mij compleet een raadsel.

Ik ben het afgebold in de 88e minuut, rap naar menne velo gestapt voor naar m'n auto te fietsen want ik was woest. Kom ik voor die wanvertoniny helemaal uit de kempen?

Dit is weer voor een groot deel op de kap van Clement. Sowah zat met trillende benen te spelen vanaf minuut 1, Nsoki had er na een kwartier al af gemoeten. Tegen een ploeg als Leipzig ben je niks met een Dost.

Ricca was 100x secuurder dan Nsoki, ik snap niet dat die zo weinig speelt, speelt bijna altijd een deftige match. Dat je Rits zet voor Dost snap ik niet... Rits duikt vaak op voor doel maar kan nog niet afwerken om zijn leven te redden, laat gewoon 2 gemaakte goals liggen. Geen enkele deftige corner is er getrapt. Zet dan toch Vormer. Die kan een corner trappen en die kan afwerken. En vooral: die zou zijn kop ervoor smijten. Een hele 2e helft veel ruimte krijgen en Clement doet niks, hij laat zijn kapotgespeelde spelers gewoon staan, om dan in minuut 82 met Wesley en Joske te spelen. Wauw, tactisch wonder die Clement. Echt waar, wat ne waardeloze kut trainer.
Ik had bij de rust al weggeweest denk :unsure:

Hans maakt gewoon de juiste analyse : het gaat al ni vlot in de JPL en nu gewoon overpowered , los van de keuzes van de Phille
En Balanta is gewoon rood .

Wanhoop.
Het draait al weken vierkant (al dan niet door Clement, dat laat ik in het midden) en dan komt deze match, die eigenlijk alles bepalend is over het al dan niet slagen van u seizoen. Je hebt net verloren van godbetert KVM, staat 7 punten achter op de eerste in de JPL,...

Het is niet goed te praten he, maar ergens snap ik wel dat hij iets helemaal nieuws wilt proberen. Voor tzelfde geld werkt het en overwinter je Europees.

Dit Club is gewoon op hoor. De mayonaise pakt niet meer, een deel van u spelers zit erdoor en een ander deel kan niet (meer) mee op dit niveau. Tis jammer dat het pas duidelijk wordt door zo'n wanvertoning maar eigenlijk had je dit al weken moeten zien aankomen.

Een waardeloze kut trainer zou ik Clement nu niet noemen, maar het is wel erg duidelijk dat dit het jaar te veel is.

Mja tegen PSG en Leipzig was 't nog zoveel hulde allemaal. Gaat snel soms. Trainers wisselen lossen niet altijd veel op, tenzij je met een echt slechte trainer zit maar dat is niet zo. Op korte termijn kan je eens een shock-effect hebben, spelers die ineens dubbel gemotiveerd zijn, en wat andere aanpak, maar op (middel)lange termijn komen beperkingen en kwaliteiten van de spelersgroep altijd wel weer naar boven. Nu als ze op Genk 2x verliezen ben ik ook benieuwd of ze het hoofd koel kunnen houden.

Ik had bij de rust al weggeweest denk :unsure:
Ik ben ziek (Bronchitis) en toen ik dat sporza artikel las met 4 redenen waarom Club wel opnieuw zou kunnen winnen van Leipzig, zag ik om één of andere reden de bui al hangen. Ik zie nog voor de grap tegen mijn vrouw: Dat wordt gewoon los 0-5. Helaas had ik nog gelijk ook. :frown:

Ik had het Brugge echt gegund, maar je zag in de competitie al dat de topvorm er niet is, en in middelmatige vorm haal je het op Europees niveau gewoon niet.

Na 10 minuten wedstrijd viel ik in slaap en ik ben effectief dan gaan slapen (ik heb nog wel tussen de hoestbuien door, hier iets gepost maar heb de match niet meer verder bekeken). Hadden ze gewonnen had ik daar spijt van gehad. Maar nu ben ik blij dat ik gaan slapen ben.

Wanhoop.
Het draait al weken vierkant (al dan niet door Clement, dat laat ik in het midden) en dan komt deze match, die eigenlijk alles bepalend is over het al dan niet slagen van u seizoen. Je hebt net verloren van godbetert KVM, staat 7 punten achter op de eerste in de JPL,...

Het is niet goed te praten he, maar ergens snap ik wel dat hij iets helemaal nieuws wilt proberen. Voor tzelfde geld werkt het en overwinter je Europees.

Dit Club is gewoon op hoor. De mayonaise pakt niet meer, een deel van u spelers zit erdoor en een ander deel kan niet (meer) mee op dit niveau. Tis jammer dat het pas duidelijk wordt door zo'n wanvertoning maar eigenlijk had je dit al weken moeten zien aankomen.
Na de zomer met al die transfers heb ik meteen gezegd dat je dit niet kan managen. Daar zit veel te veel volk in de kleedkamer. Moest je deze lijn nu doortrekken en tegen Genk sneuvelen voor de beker zit je daar met je kern voor op 3 fronten mee te doen voor enkel de Jupkes Liga. Dat gaat nog moeilijker zijn om iedereen tevreden te houden met maar 1 match per week.

Mja tegen PSG en Leipzig was 't nog zoveel hulde allemaal. Gaat snel soms. Trainers wisselen lossen niet altijd veel op, tenzij je met een echt slechte trainer zit maar dat is niet zo. Op korte termijn kan je eens een shock-effect hebben, spelers die ineens dubbel gemotiveerd zijn, en wat andere aanpak, maar op (middel)lange termijn komen beperkingen en kwaliteiten van de spelersgroep altijd wel weer naar boven. Nu als ze op Genk 2x verliezen ben ik ook benieuwd of ze het hoofd koel kunnen houden.
We gaan nu toch niet doen alsof deze kern beperkt is en te weinig kwaliteit heeft? Dat je in deze poule 4 punten hebt is het probleem niet, maar dat je in de competitie al 7 punten achterstaat wél. 27 op 45 is gewoon dramatisch met deze kern en daar beoordeel ik Clement dan ook op.

Engelse TV-geld begint zijn vruchten af te werpen, alle 4 de Engelse clubs reeds groepswinnaar 1 speeldag voor het einde (tenzij Chelsea punten laat liggen in Rusland volgende week).

Sommigen (waaronder ik) roepen al een jaar om het ontslag van Clement. Tactisch gewoon een zwakle trainer. Kan geen match doen kantelen, slechte wissels (als hij al wisselt is het vaak veel te laat), laat Perez wegkwijnen, speelt Lang en CDK kapot, geeft Ricca geen kansen (kapitein van Primer Division ploeg geweest...), onbegrijpelijk passeren van Vormer....

Clement heeft met Beveren wat mooi voetbal gespeeld en had dan 3 jaar na elkaar gewoon het geluk met een enorm sterke kern te hebben...

Hoewel ik Clement een zeer grote verantwoordelijkheid vind dragen, weet ik niet of een ontslag veel soelaas zal brengen.

Ik heb niet veel vertrouwen in de trainer die ze dan gaan halen en kijk ook niet uit naar een nieuwe trainers carrousel. Ik zou begot niet weten wie we zouden kunnen halen en de voorbije 3 trainers deden het dan wel erg goed voor langere tijd maar daarvoor was 6 maanden aanblijven al een succes voor een Club-coach. Ik ben slechts in zeer uitzonderlijke situaties voorstander van een coach te vervangen in het seizoen omdat dat toch ook zelden echt goed uitdraait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan