SomeDude
Banned
In eigen doel moet dat idd wel lukken!Komop hè. Als zij 4x kunnen scoren in één helft kan club dat ook!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In eigen doel moet dat idd wel lukken!Komop hè. Als zij 4x kunnen scoren in één helft kan club dat ook!
Dat zeggen we al 2 maanden al. Lang idem. Straks ook nog uitgeschakeld in de bekerCDK mag er van mij ook af. Die jong is stik op. Laat die eens een week of 2 deftig rusten.

Nja op of over het randjeWas toch rood voor Lang. Smerig.
Volgens HLN ging het andersLos van het dramatische niveau van Club vnv, bij de eerste goal direct al pint bier naar de scorende spits van RB.
Triestig, echt triestig volk daar
Opvallend beeld: Leipzig-verdediger Gvardiol springt tijdens viering tegen vol bekertje bier
Called it.Ik zie ons dik op onze neus krijgen. Maar, euh, prove me wrong!
Volgens mij ga je achteraf kunnen zien dat Henry en Mata daar hun snelste sprint hebben gedaanDat is inderdaad gewoon rood met wat schorsingen er extra bij. Heeft niks meer met voetbal te maken dat.
Maar daar werden serieus wat meppen uitgedeeld in dat tumult ook hoor. Dat ze dat eens in detail bekijken (beide kanten dacht ik)