UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar enkel CL hé. In de jupkes League kan die best nog wel nuttig zijn om stugge ploegen te breken. Maar tegen betere en snellere ploegen werkt het niet meer voor Ruudje.
Hoe vaak gaan we in de CL een ploeg tegenkomen die slechter/trager is? Vond Vormer best wel meevallen.
Ik erger mij dan meer aan een Mata of een Rits. Geen idee wat ik van die eerste zijn seizoen moet denken tot nu toe tbh.

Ja daarom dus dat Vormer in de eerste 3 matchen niet speelde. En nu uit noodzaak wel. Maar dan had Clement misschien beter voor Mbamba gekozen. Al zou dat Ruud wel kapot maken en dat durfde Clement wss niet (:

Ik weet dat iedereen in België Mata als een halve God bekijkt. Maar als je al zijn onzuivere controles en passes na elkaar zou zetten spreken we van een langfilm.

Hoe schatten jullie de kansen in voor Club deze avond ? heb er toch slecht gevoel bij die mannen gaan vollebak gaan die moeten winnen. Leipzig op zich ook niet zo goed bezig maar ja wat zegt dat.
Op voorhand teken je in deze groep altijd voor 4pnt nu gaat er een slecht gevoel zijn als het misloopt. Clement in zijn pers babbel als we winnen spelen we in psg nog voor de tweede plek :unsure:

Hoe schatten jullie de kansen in voor Club deze avond ? heb er toch slecht gevoel bij die mannen gaan vollebak gaan die moeten winnen. Leipzig op zich ook niet zo goed bezig maar ja wat zegt dat.
Op voorhand teken je in deze groep altijd voor 4pnt nu gaat er een slecht gevoel zijn als het misloopt. Clement in zijn pers babbel als we winnen spelen we in psg nog voor de tweede plek :unsure:
Is toch zo? Dan hebben we niks te verliezen.

Zal wel een match zijn die alle kanten op kan. Leipzig mist een paar sleutelspelers en de coach is er niet, is wel een voordeel voor ons.
Hopelijk zien we het Europese Club en niet dat van de competitie want dan maken we geen kans. Leipzig is natuurlijk ook niet goed bezig.
Zou zonde zijn van de voorbije goede Europese matchen moest het vanavond stoppen.

Hopelijk "verrast" Clement niet door met Vanderbrempt en Mbamba ofzo te spelen :sop:

Is toch zo? Dan hebben we niks te verliezen.

Zal wel een match zijn die alle kanten op kan. Leipzig mist een paar sleutelspelers en de coach is er niet, is wel een voordeel voor ons.
Hopelijk zien we het Europese Club en niet dat van de competitie want dan maken we geen kans. Leipzig is natuurlijk ook niet goed bezig.
Zou zonde zijn van de voorbije goede Europese matchen moest het vanavond stoppen.

Hopelijk "verrast" Clement niet door met Vanderbrempt en Mbamba ofzo te spelen :sop:
Vanderbrempt gaat spelen vanavond :wink: stadion zal alles behalve vol zitten heel veel tickets te koop aangeboden overal. En een kleine 500 leipzig fans.

Ik zag ons het liefste spelen in een 4-3-3 met Sowah, CDK en Lang. De gelekte opstelling vind ik precies toch niet al dat.

Ook niet echt veel vertrouwen in, ik geloof ook dat motivatie-verhaaltje ook maar half eigenlijk, maar ze mogen mij uiteraard verrassen.
Kijk er wel naar uit, daar niet van, mogelijks onze laatste europese match dit seizoen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan