UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man ons coefficient ...

Als in de coëfficiëntberekening 2 keer een verlies van Club tegen City niet ingecalculeerd was, dan waarde sowieso al compleet fout aan het denken hoor ;) Denk dat Club al voor meer punten gezorgd heeft in de huidige CL-campagne dan gelijk wie hen voorspeld had op dit moment. Gezien al de rest van de Europese uitslagen tot nu toe, is Club de laatste waar ge zou moeten op afgeven, maar jah...

Als in de coëfficiëntberekening 2 keer een verlies van Club tegen City niet ingecalculeerd was, dan waarde sowieso al compleet fout aan het denken hoor ;) Denk dat Club al voor meer punten gezorgd heeft in de huidige CL-campagne dan gelijk wie hen voorspeld had op dit moment. Gezien al de rest van de Europese uitslagen tot nu toe, is Club de laatste waar ge zou moeten op afgeven, maar jah...
Och tis maar een sjaaltje rond een standbeeld hangen wat ik doe met het coëfficiënt , ge moet met alles is kunnen lachen he

De meeste voetbalfans onder mijn vrienden zeiden allen in koor net voor de eerste match: Als Brugge 1 punt pakt tijdens deze campagne dan zal het al véél zijn.

Maar als ze straks verliezen van Leipzig dan gaan diezelfde vrienden plots zeggen dat Brugge "Zwaar gefaald" heeft wedden? :unsure:

Zo gaat dat dan. Maar goed ik hoop echt dat ze tegen Leipzig winnen en verder overwinteren. Dat verdienen ze wel.

Laatst bewerkt:
Zo gaat het inderdaad, maar eigenlijk mogen we echt niet die kans op de volgende ronde laten gaan nu. Een grote kans die niemand mogelijk achte toen we de poule wisten

Laatst bewerkt:
De manier waarop een match mentaal aangepakt wordt doet toch ook veel bij Club. Bij die eerste 2 matchen hing er een gevoel van niet afgaan, alles is meegenomen, terwijl er nu toch al meer druk op zit om te blijven presteren op hoog niveau. Ik ben eens curieus wat voor effect dat gaat hebben tegen Leipzig.

Dat was ook nefast voor de coëfficient. Maar algemeen bekeken doen we het niet goed, vooral omdat onze meeste punten zijn weggevallen van 5 jaar geleden waarin Genk, Gent en Anderlecht vrij ver zijn geraakt zakken we toch enorm. We moeten nog 4 plaatsen inhalen om rechtstreeks ticket CL te houden. Lijkt me stilaan onmogelijk.

Voor dit seizoen zal de top 10 moeilijk zijn, maar vanaf 1/07/2022 valt het rampzalige seizoen 17/18 weg.

Dit is nu wel zonder de vorige Europese ronde erbij, dus tot eind september, maar je ziet ook de punten vanaf 1/07/2022, wanneer 17/18 wegvalt. Dan zouden we Servië, Oekraïne, Rusland en Oostenrijk weer inhalen, terwijl ook Schotland binnen bereik zit. Dus komen we opnieuw de top 10 binnen.

Voor dit seizoen zal de top 10 moeilijk zijn, maar vanaf 1/07/2022 valt het rampzalige seizoen 17/18 weg.

Dit is nu wel zonder de vorige Europese ronde erbij, dus tot eind september, maar je ziet ook de punten vanaf 1/07/2022, wanneer 17/18 wegvalt. Dan zouden we Servië, Oekraïne, Rusland en Oostenrijk weer inhalen, terwijl ook Schotland binnen bereik zit. Dus komen we opnieuw de top 10 binnen.

Inderdaad, hier het overzicht waar je met de jaren kan spelen: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2023.html

Opvallend is ook het verval van Rusland en Turkije.

Maar dit jaar lijkt 1 plaatsje stijgen het hoogst haalbare.

Rusland is dan ook zwaar kut geworden de laatste jaren, de topploegen zijn hun rijke geldschieters kwijtgeraakt en de ploegen onder de top hebben geen geld meer. Russische nationale ploeg stelt ook niks meer voor.
Alleen Zenit en af en toe een ploeg uit Moskou kan een beetje scoren, maar dat is het dan ook.

Ja, die kaart was onterecht. Ook onnodig van Antony om zo overdreven te gaan rollen. De penalty vond ik trouwens wel terecht. Succes nog in ieder geval, want Dortmund gaat zich nog goed moeten hebben tegen Sporting.

Ik krijg al zenuwen als ik aan die match denk tegen Sporting 😆 In Lissabon, die gaan er vol voor gaan… Stel als t dan gelijk of winst Sporting is, de laatste match Ajax die misschien een B ploeg opstelt dan 😅

Heerlijk, Atletico eronderuit. Met de manier hoe ze spelen pakken ze mogelijks nog een rode kaart of twee. Grootste kutploeg in Spanje (na Getafe misschien).
Heerlijk. Echt een schijtploeg Atletico met Simeone op kop. Ge kunt eens dark arts toepassen maar die heeft daar heel de cultuur van die ploeg van gemaakt.
Had gisteren 5-0 kunnen zijn, maar 12/12, de groepswinst en mogelijk Ateltico eruit is meer dan goed.

Heerlijk. Echt een schijtploeg Atletico met Simeone op kop. Ge kunt eens dark arts toepassen maar die heeft daar heel de cultuur van die ploeg van gemaakt.
Had gisteren 5-0 kunnen zijn, maar 12/12, de groepswinst en mogelijk Ateltico eruit is meer dan goed.
Als er 1 ploeg is waar ik een schijthekel aan heb is het wel At. madrid. Diene simeone dat altijd als een gek te keer gaat hen toch vrij defensief laat voetballen.

Vormer is ook best wel nutteloos en volledig voorbijgestreefd in de UCL zeg. Die kwam gisteren ook overal een pas te laat en vertraagde het spel onnodig, elke keer weer.

Zijn Vormer zijn knieën niet volledig op ofzo?
Qua huidige loopstijl doet hij wat aan mezelf denken.

Verder een degelijke prestatie tegen een topploeg, maar het verschil in talent is gewoon onmiskenbaar.

Vormer is ook best wel nutteloos en volledig voorbijgestreefd in de UCL zeg. Die kwam gisteren ook overal een pas te laat en vertraagde het spel onnodig, elke keer weer.
Ik zeg het niet graag, en ik probeerde er gisteren bewust naast te kijken, maar het lukte niet helaas, zelde gevoel.
Al is dat altijd wel iemand geweest, zoals Vanaken, die relatief veel moet spelen om goed te zijn.

Ja maar enkel CL hé. In de jupkes League kan die best nog wel nuttig zijn om stugge ploegen te breken. Maar tegen betere en snellere ploegen werkt het niet meer voor Ruudje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan