UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch een klein wonder dat het nog maar 1 - 1 staat. Dubbele gordel maakt precies niet veel uit, City snijdt er nog altijd gelijk niks door. En in opbouw te veel fouten. En de helft van de tijd is er niemand mee in de 16 als we eens doorbreken. Nu ja, veel ander opties zijn er niet voor vandaag me dunkt.
Mata niet in zijn gewone doen, Rits idem. Zal hopen worden op meer meeval.

Als we met meer lef spelen, dus laat ons zeggen vanaf de goal, dan kunnen we iets doen.
Risico is uiteraard dat we in de val lopen, maar City zal gewoon sowieso blijven proberen, dus kunnen we beter hopen om gewoon nog eens te prikken, je weet maar nooit.

Toch een klein wonder dat het nog maar 1 - 1 staat. Dubbele gordel maakt precies niet veel uit, City snijdt er nog altijd gelijk niks door. En in opbouw te veel fouten. En de helft van de tijd is er niemand mee in de 16 als we eens doorbreken. Nu ja, veel ander opties zijn er niet voor vandaag me dunkt.
Mata niet in zijn gewone doen, Rits idem. Zal hopen worden op meer meeval.
1-1 bij de rust is al half gewonnen. De supporters die straks zagen als het met wat pech 6-1 staat ... mmm

Ik zou zoals Blekkie zegt inderdaad iets proberen - of je nu met 2-1 of met 6-1 verliest - who cares.
Mits wat geluk dwarrelt er nog ééntje binnen, scoort City maar 1x en staat het straks 2-2 of zo. Elk punt dat ze pakken tegen City is in mijn ogen een gewonnen punt.

Kan iemand Gilles daar weghalen? Hij moet gewoon zeggen wat hij ziet, maar "Kijken of het geen Offside is" dat ziet een blinde hè
"blijkbaar maakt hij een zuivere tackle". Wat blijkbaar? Dat is gewoon een zuivere tackle

Stop met elke actie of beslissing in twijfel te trekken als je het duidelijk ziet

Kan iemand Gilles daar weghalen? Hij moet gewoon zeggen wat hij ziet, maar "Kijken of het geen Offside is" dat ziet een blinde hè
"blijkbaar maakt hij een zuivere tackle". Wat blijkbaar? Dat is gewoon een zuivere tackle

Stop met elke actie of beslissing in twijfel te trekken als je het duidelijk ziet
Verbaast me dat hij niet voor rood aan het schreeuwen was zoals tegen PSG.

Verdediging staat te slapen, praktisch geen middenveld. Clement zijn plan is precies altijd gewoon verdedigen en voor de rest is het trek je plan. Nuja City is idd veel sterker maar aanvallend zouden we toch meer moeten kunnenn brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan