UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit wordt hier niks, trekt echt op geen hol.

//Ja ik zei dat express ze :unsure:
U zegt? :D Wat een owngoal, zo moet dat!
Nu goed, ik zie ze vandaag niet winnen, maar de eerredder is er al ..

PSG ondertss amper één bal tussen de palen en het staat meteen 1-1 bleh .. :frown:

U zegt? :D Wat een owngoal, zo moet dat!
Nu goed, ik zie ze vandaag niet winnen, maar de eerredder is er al ..

PSG ondertss amper één bal tussen de palen en het staat meteen 1-1 bleh .. :frown:
Dat is toch waar we op moeten hopen dat PSG dit nog rechttrekt (enkel voor Club dan)

Heerlijk, Atletico eronderuit. Met de manier hoe ze spelen pakken ze mogelijks nog een rode kaart of twee. Grootste kutploeg in Spanje (na Getafe misschien).

Ajax niet goed tot nu toe. Wel een rode kaart voor Hummels. Ik vind ze toch zeer twijfelachtig. Denk dat geel terecht zou zijn geweest.

liefst zo snel mogelijk zeker zijn van Europees overwinteren.

Club kom toch beter en beter opzetten
You never know. Stel dat Club een mirakel volbrengt en vandaag wint. En Leipzig wint niet van PSG. Dan overwint Club nu al ;)

Ik verwacht wel dat Guardiola straks zal ingrijpen als Club nog lang standhoudt en dan oa KDB zal laten invallen.

Ik zit mee in het busje... Nee, ik kan me niet inbeelden dat de VAR dit langs 5 standpunten ziet en toch niet laat weten dat hij mis ziet.
Lijkt me gewoon dat ze niet ingrijpen eerlijk gezegd. Waarom zou de scheidsrechter niet gaan kijken anders? Zou toch helemaal vreemd zijn .

Soit, nu Alvarez ook nog geschorst de volgende match. Een behoorlijke slechte avond voor Ajax.

Charles ook meer in beeld, zijn rust zal goed gedaan hebben.
Ja als Charles top is, dan is Club toch een véél betere ploeg naar mijn mening. Hij maakt echt het verschil tss een middelmatig ploegske en een ploeg die toch (wat) wéérwerk kan bieden op Europees niveau. T'is hem niet alleen natuurlijk maar hij pusht zijn ploegmaten dan vooruit.

Nu wel even een gevaarlijk moment, met de rust in aantocht. Leipzig heeft het reeds vlaggen tegen PSG dat dodelijk efficiënt is (maar dat is goed nieuws voor ons)

Amai, ff gezweet in het begin en serieus afgezien, maar nadien wel goed hersteld! Charles is toch een genot om te volgen amai! Vanaken zit ook al in de match, enkel Lang nog niet direct. Hopen op een 2e helft waarbij we het kunnen vasthouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan