Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De cdk zal z'n kansen nog wel krijgen bij de rode duivels.Cdk en Lang, dat is toch genieten en van het beste wat al bij Club heeft gespeeld vooraan. Lefgozers met inzicht en techniek. Onbegrijpelijk dat die geen kansen krijgen bij Oranje en de Duivels.
93ste minuut 1-2 droog gepakt?Godverdoeme ze verdienen te winnen maar Belgische ploegen kennende voel ik precies dat deksel op de neus al hangen![]()
Dat is wat ik zeg. Lef, wilskracht, discipline en tactisch inzicht en ja een dosis luck. Er zijn een paar elementen aanwezig want dit psg valt te zwak uit door de redenen genoemd hierboven. Maar ja kan nog alle kanten uit, maar bij psg zijn ze afhankelijk van een flits en/of brugse foutCdk en Lang, dat is toch genieten en van het beste wat al bij Club heeft gespeeld vooraan. Lefgozers met inzicht en techniek. Onbegrijpelijk dat die geen kansen krijgen bij Oranje en de Duivels.
Awel ik denk dat Brugge nog gaat winnenGodverdoeme ze verdienen te winnen maar Belgische ploegen kennende voel ik precies dat deksel op de neus al hangen![]()
Je voelt wel dat het vat wat leeg is bij Club. Dit kan idd nog fout aflopen.Godverdoeme ze verdienen te winnen maar Belgische ploegen kennende voel ik precies dat deksel op de neus al hangen![]()
T'is nu pompen of verzuipen. Er zitten er een paar door, het is nu echt tijd om te wisselen hé.Zou toch eens wisselen, mocht ik Clement zijn
Fixed ;pZou natuurlijk idd jammer zijn nu, maar een match duurt natuurlijk gewoon 112 minuten
Clement speelt precies FM, wil het niet jinxen. Maar nu zou ik toch ook de match dood doen met wat wissels.Zou toch eens wisselen, mocht ik Clement zijn
+ Extra time. De match duurt nog 10 minuten of zo. Nu gewoon tijd rekken, wissels doorvoeren, deze extra lang laten duren ...Zou natuurlijk idd jammer zijn nu, maar een match duurt natuurlijk gewoon 90 minuten