UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We zullen zien he :)
Anderlecht heeft een leuk team en een superopleiding, alleen die jeugd vertrekt te snel. Maar ze moeten constanter worden in hun prestatie. Ik ben waregemsupporter, ik supporter voor elk belgisch team in europa, al kijk ik niet elke match ma bon. Ik genoot even veel van anderlecht hun 2e helft tegen malinwa maar ja brugge speelt goed en psg is idd niet goed maar dat doets niet af van brugges prestatie. Brugge wint het van psg op het middenveld en neymar zit uit de wedstrijd. En brugge speelt hoog, zet druk en is gemotiveerd en gedisciplineerd.

Dat PSG zwak is vandaag, so what. Als ze willen winnen moeten ze maar wat beter spelen he. Iedereen pronostikeert een 0-5 tegen een sterrenteam en het is 1-1 tegen een bende arrogante rijkelui die voor een miljoen per maand het niet de moeite vinden om voluit te gaan. Voor de zogenaamde kneusjes halen ze allemaal hun neus op, hoe meer die olieclubs verliezen, hoe beter.

De Ketelaere gaat wel een fantastische carrière tegemoed. Kan op verschillende posities spelen, in alle omstandigheden kan hij het hoofd koel houden. Maakt de goeie keuzes op het juiste moment. Fysiek sterk.

Als hij zijn hoofd niet laat gek maken gaat het n grote worden

Al eens aangegeven in het transfertopic geloof ik, maar wat ben je met een supertrio als het middenvelder erachter suckt en gewoon verzuipt tegen met alle respect Club Brugge? Zeker geen slechte spelers allemaal hoor, maar Herrera - Wijnaldum - Paredes is geen middenveld voor een absolute topclub die de CL wil winnen. Al jaren zo bij PSG trouwens.

Als die Bayern, City of Chelsea tegenkomen na de winter vliegen ze eruit.
Je kan daar ook Marquinhos-verratti-di Maria zetten

Wie deze statistieken ziet zou een thuismatch van PSG verwachten...

Bijlagen

• Screenshot_20210915-222801.jpg
    Screenshot_20210915-222801.jpg
    367,7 KB · Weergaven: 15
Verrati en Di maria zijn geblesseerd zag ik maar weet niet hoe lang. Maar als je de bsl niet tot msm krijgt, ben je niet veel met je msm inderdaad. Wijnaldum werd gewisseld maar kan veel beter.

Probleem bij PSG is ook gewoon die verdedigers kunnen niet uitvoetballen, de middenvelders worden overlopen want bij Club staan Km vreters. En die spitsen (zonder mbappe) hebben niet het loopvermogen of diepgang om zo ver van doel te spelen en zo grote ruimtes te bespelen

Trekt gewoon op niks. Leuk voor Club hè, maar dit PSG is een zootje ongeregeld samen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan