Fc scheldewindeke waarschijnlijk ookGe hebt gelijk jong, tegen een PSG aan 35% had RSCA dit ook wel geflikt...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fc scheldewindeke waarschijnlijk ookGe hebt gelijk jong, tegen een PSG aan 35% had RSCA dit ook wel geflikt...
tegen de U15 van PSG zouden ze misschien wel kunnen winnen jaGe hebt gelijk jong, tegen een PSG aan 35% had RSCA dit ook wel geflikt...
Kom kom, ik ben voor geen enkele Belgische ploeg (als in ik ben geen fan van een bepaalde ploeg; ik bedoel niet dat ik er tegen ben) maar ondanks het feit dat PSG niet op topniveau is moet je toch gewoon kunnen toegeven dat Brugge hier echt wel een goede match speelt tot dusver. Het kan ook de verdienste zijn van Brugge dat PSG niet in hun spel geraakt bijvoorbeeld. Online lees je ook van heel veel neutrale supporters dat Brugge gewoon mooi aan het spelen is. Beetje flauw om zo te reageren vind ik.Dus PSG speelt de pannen van het dak ... maar nee tis de verdienste van Club .
Daar winnen onze U15 van inderdaadtegen de U15 van PSG zouden ze misschien wel kunnen winnen ja
Jawel RTL naart schijnt , daar ist Gilles debilde int FransGeen CL op de Franstalige zenders?

Maar of het a-team dat kan weet ik nietDaar winnen onze U15 van inderdaad
We zullen zien heMaar of het a-team dat kan weet ik niet

Oef thx, ge hebt me nen avond vol frustraties bespaart ben nog maar net thuis en ik had er over gekeken.Jawel RTL naart schijnt , daar ist Gilles debilde int Frans![]()
RTL Sport/Club RTLGeen CL op de Franstalige zenders?
Nee dat beweer ik dan weer helemaal nietGe hebt gelijk jong, tegen een PSG aan 35% had RSCA dit ook wel geflikt...
Al eens aangegeven in het transfertopic geloof ik, maar wat ben je met een supertrio als het middenvelder erachter suckt en gewoon verzuipt tegen met alle respect Club Brugge? Zeker geen slechte spelers allemaal hoor, maar Herrera - Wijnaldum - Paredes is geen middenveld voor een absolute topclub die de CL wil winnen. Al jaren zo bij PSG trouwens.Zoveel hype rond MNM...
M is geblesseerd naar de kant
N zie je amper
M mss nog flits straks
Amen.RTL Sport/Club RTL
Kunnen we trouwens minder melken over welke ploeg België op de kaart zet? PSG speelt inderdaad niet top, dat is een feit en dat is heerlijk. Club speelt tegelijk met volle overgave. Dat is de mix waar we op hoopten. Gewoon even genieten en hopen dat we dit vasthouden voor onze coëfficiënt.
Onze U17 wint ook 5-2 tegen die van PSGtegen de U15 van PSG zouden ze misschien wel kunnen winnen ja