UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als commentator enthousiast en content reageren als een Belgische club scoort, een duidelijke voorkeur hebben voor wie wint, niks mis mee. Maar we mogen wel nog correcte verslaggeving verwachten toch.

Meh, mij stoort het niet. 't Is uiteindelijk maar een voetbalcommentator. Als hij domme dingen zegt of zich vergist frons ik eens en kijk ik vervolgens gewoon verder naar de wedstrijd.

Dat psg slecht speelt, kan ook een verdienste zijn van club. Is ook niet relevant voor de wedstrijd. Op het einde vd dag telt de uitslag ongeacht of dat nu les galactiques of fc scheldewindeke uit tweede provinciale is.

Laatst bewerkt:
Zeggen dat Club goed is omdat PSG zwak is, is de waarheid geweld aan doen.
Of ze't nog 45min volhouden is een andere zaak. Vormer kan nog belangrijke rol spelen

Hey Jan Mulder, wilde gij naar de studio komen om te commentarieren en analyseren? Ja?, goed ge krijgt 2 minuten, dan ist reclame. Maar eerst ook nog reclame he.

1-1 in de rust en ge zet al iets op de kaart in Europa , kom kom
Ach jongen echt, stop ermee. Op voorhand is het dat je gaat lachen met hoe Club gaat afgaan, nu voel je je zelfs te goed om toe te geven dat Club het gewoon knap doet tegen de beste aanval en mss wel het beste clubelftal ter wereld.

Op een bepaald moment wordt die haat en afgunst tov een andere ploeg echt gewoon zielig en belachelijk hoor.

Had RSCA dit al gedaan tegen PSG, ik was gewoon trots dat een Belgische ploeg zich zo toont in Europa.

Echt, wat een zever jongens, met alle respect maar jullie zouden echt beter gewoon blij en fier zijn dat tenminste één club België wat op de kaart zet in Europa.
België zal ook wel zonder Club op de Europese kaart staan hoor
Ge wordt niet overlopen en PSG speelt traag, en nee dat ligt niet aan de sterkte van Club.

PSG speelt wekelijks tegen dit soort ploegen en kan er normaal vrij vlot onderuit spelen.
Hoop vooral dat ze niet echt op het gaspedaal gaan duwen.

Zondag is ook gewoon een topper tegen Lyon voor die mannen.

Hey Jan Mulder, wilde gij naar de studio komen om te commentarieren en analyseren? Ja?, goed ge krijgt 2 minuten, dan ist reclame. Maar eerst ook nog reclame he.
invasor-smell-money.gif

Ach jongen echt, stop ermee. Op voorhand is het dat je gaat lachen met hoe Club gaat afgaan, nu voel je je zelfs te goed om toe te geven dat Club het gewoon knap doet tegen de beste aanval en mss wel het beste clubelftal ter wereld.

Op een bepaald moment wordt die haat en afgunst tov een andere ploeg echt gewoon zielig en belachelijk hoor.

Had RSCA dit al gedaan tegen PSG, ik was gewoon trots dat een Belgische ploeg zich zo toont in Europa.
Dus PSG speelt de pannen van het dak ... maar nee tis de verdienste van Club .

:sarcastic: België zal ook wel zonder Club op de Europese kaart staan hoor
Ge wordt niet overlopen en PSG speelt traag, en nee dat ligt niet aan de sterkte van Club.

PSG speelt wekelijks tegen dit soort ploegen en kan er normaal vrij vlot onderuit spelen.
Hoop vooral dat ze niet echt op het gaspedaal gaan duwen.

Zondag is ook gewoon een topper tegen Lyon voor die mannen.
Ge hebt gelijk jong, tegen een PSG aan 35% had RSCA dit ook wel geflikt...

En Vitesse had een topdag.

Echt man, kunt gij nooit eens neutraal reageren? Elke keer die paarse bril, zelfs Europees.
check de vorige posts , Hans knappe goal ( positief wat meer is dan neutraal)
Waarom moet Anderlecht bijbetrokken worden is mij een raadsel .
Als je neutraal bent zie je toch ook dat PSG gewoon slecht is , of ze beter kunnen ..
Moest Brugge hier winnen , ben ik de eerste die jullie hier kom feliciteren .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan