Ubisoft kondigt Assassin's Creed Mirage aan

Ubisoft heeft zopas Assassin's Creed Mirage aangekondigd. De aankondiging bleef helaas daarbij. De uitgebreide bekendmaking vindt tijdens Ubisoft Forward op 10 september. Op welke platformen de game verschijnt, is niet bekend. Ook over de setting werd er nog niets gelost. Wél is er een afbeelding gepubliceerd.

De nieuwe Ubisoft Forward vindt plaats op zaterdag 10 september om 21 uur Belgische tijd. Hierin zal dus onder meer de nieuwe Assassin's Creed uitgebreid aan bod komen. De showcase kan gevolgd worden op Twitch en YouTube.

AC.jpg
 
De geruchten gingen over een Assassin's Creed in Bagdad en een terugkeer naar de roots, op basis van de screenshot lijkt dat ook te kloppen. Wellicht ter anticipatie van het AC:Infinity project dat ook een gerucht is. Maar dat zal wellicht allebei skippen worden voor mij, ik denk dat ik het wel heb gehad met de franchise, en beide projecten staan me niet echt aan.
 
Tgoh Origins en Odyssey was rinse en repeat maar ik vond beide wel vermakelijk, leuke open wereld die levendig aanvoelde misschien iets te groot dat wel. Combat was leuk en verhaallijn intrigerend. Dat het weinig leek op de OG series stoort mij niet.
 
Terug
Bovenaan