Is het normaal dat ons pampasgras nog steeds groen ziet? Ik dacht dat dit geel werd.
Ons lampenpoetsergras is al een heel tijdje geel gekleurd, maar de pampas ziet echt nog knalgroen.
Het lijkt me straf dat je je tuin zal moeten afgraven elke keer dat er een mol gepasseerd is. De grond zit vol gangen van woelmuizen, mollen, wormen, andere insecten, ... Mij lijkt het voldoende om de molshopen terug plat te stampen en daar terug wat graszaad neer te strooien en in te harken. Tenzij je zelf al allerlei verzakking hebt opgemerkt?
Ik zie dat jullie tuinhuis geen dakgoot heeft. Zijn de onderste planken van jullie tuinhuis niet helemaal doorweekt?
Wij hebben funderingsbalken onder ons tuinhuis staan, maar door de hoeveelheid water die van het dak liep waren de onderste balken toch altijd zeiknat door opspattend water en waren ze licht indrukbaar. We hebben nu een dakgoot geplaatst en op de plaatsen waar een dakgoot hangt is het ondertussen opgelost, maar aan de zijkanten waar geen dakgoten hangen (zadeldak, dus maar 2 kanten hebben een dakgoot) zijn de onderste planken nog altijd doorweekt na een regenbui (ondanks de funderingsbalken en het feit dat ons tuinhuis volledig gebeitst is). Geen idee hoe ik dit kan oplossen en ik vraag me af of anderen dit probleem ook hebben?