Stihl HLA 66 gekocht. Enkel de body nodig want zit al met het AP systeem voor de grasmaaier. Die grasmaaier gebruik ik amper nog sinds we een Navimow hebben gezet, dus een AP300 en AP300S batterij die daar zaten te verkommeren.. heb ook nog wel de kettingzaag op AP systeem maar die gebruik ik niet vaak.
Men Stihl benzineheggenschaar heeft me 10 jaar goed gediend, maar ik ben het lawaai en gewicht beu. Nu in onze nieuwe woning een veel grotere tuin met meer volwassen hagen en struiken dus hopelijk gaat die HLA66 wat meer ergonomisch werken. We zullen zien.
Ik ga men tuinhuis beter moeten beginnen afsluiten want de halve Stihlcatalogus ligt er seffens in
Men Stihl benzineheggenschaar heeft me 10 jaar goed gediend, maar ik ben het lawaai en gewicht beu. Nu in onze nieuwe woning een veel grotere tuin met meer volwassen hagen en struiken dus hopelijk gaat die HLA66 wat meer ergonomisch werken. We zullen zien.
Ik ga men tuinhuis beter moeten beginnen afsluiten want de halve Stihlcatalogus ligt er seffens in

dan gaat uw strookje 9/10 opeens nóg groener zijn. Gewoon zo laten en binnen een paar maand nog eens lichtjes bij mesten en dat komt goed.