#90 - Jedi: Survivor
Kga niet liegen, zeer mediocre spel... Veel bugs, crashes en glitches (zowel technisch als grafisch). Combat hoe mooi het er soms kan uitzien is heel eentonig, stances boeien op zich niks tenzij je dezelfde moveset/combo's wat beu gezien bent. Verhaal sleept aan en op de meest "emotionele momenten ontbreken alle emoties." Verhaallijn op papier is eigenlijk best wel goed, alleen is het niet zo goed gebracht met momenten. Level design is het enige dat ik kan zeggen, kuddos, dat zat goed, maar wel opnieuw langdradig... soms echt te veel van het zelfde om gewoon weer van punt A naar B te geraken. Als niet SW fan zou ik persoonlijk de game zelf niet aanraden aan iemand, als SW fan sure... go ahead...
Op ne goeie dag zou ik het een 7/10 geven, maar nu sinds de laatste patch gisteren waarbij mijn game sinds die patch zeker 8 keer gecrashed is zowel bij het opstarten, van planneet veranderen als gewoon random rond lopen. En ook een sessie van zeker 5 a 10 minuten waarbij men game denk ik max 15 fps haalde moet ik zeggen op die momenten geef ik het met moeite een 6/10.
Grootste tegenvaller van dit jaar tot dusver voor mij, letterlijk blij dat het gedaan is.