Trophy Platinum Club

1L9ab615.png

Gran Turismo 6
Platinum #6

Dit werd tijd. Bijna 10 jaar geduurd 🤣
Ode aan Senna kan ik ook nog doen maar we hebben tijd. 😁

Next: Platinum halen voor Gran Turismo 5

1L322105.png

#89 - The Gardens Between

Speciaal zou ik het noemen. Goeie puzzels en soms echt neig goe moeten denken zelf. Verhaal is me redelijk ontgaan en is wat jammer.

Morgen starten we Jedi: Survivor lets go!!

#77 She Sees Red

1L0af25c.png

Interactieve film, easy plat... wel eens speciaal om een spel in het Russisch te spelen :wink:

#78 Inscryption

1L538ae0.png

Toevallig ontdekt toen ik een spel in de stijl van Slay The Spire zocht.
Leuke cardgame met een creepy sfeertje en zeer speciale plottwists.

1L90ba63.png

#90 - Jedi: Survivor

Kga niet liegen, zeer mediocre spel... Veel bugs, crashes en glitches (zowel technisch als grafisch). Combat hoe mooi het er soms kan uitzien is heel eentonig, stances boeien op zich niks tenzij je dezelfde moveset/combo's wat beu gezien bent. Verhaal sleept aan en op de meest "emotionele momenten ontbreken alle emoties." Verhaallijn op papier is eigenlijk best wel goed, alleen is het niet zo goed gebracht met momenten. Level design is het enige dat ik kan zeggen, kuddos, dat zat goed, maar wel opnieuw langdradig... soms echt te veel van het zelfde om gewoon weer van punt A naar B te geraken. Als niet SW fan zou ik persoonlijk de game zelf niet aanraden aan iemand, als SW fan sure... go ahead...

Op ne goeie dag zou ik het een 7/10 geven, maar nu sinds de laatste patch gisteren waarbij mijn game sinds die patch zeker 8 keer gecrashed is zowel bij het opstarten, van planneet veranderen als gewoon random rond lopen. En ook een sessie van zeker 5 a 10 minuten waarbij men game denk ik max 15 fps haalde moet ik zeggen op die momenten geef ik het met moeite een 6/10.

Grootste tegenvaller van dit jaar tot dusver voor mij, letterlijk blij dat het gedaan is.

#177 RIDE 4

pff was lastiger dan verwacht ... biggest pain Endu Brands Hatch in de regen voor 40min geen rewind dus 0 marge (wat ik persoonlijk goed vind/ rewind mogen ze uit alle racegames smijten) ... AI die zich geen botten aantrekt snel of traag en gewoon op uw wiel blijft plakken ... 😓

1La0ce53.png

1L3fcf24.png

Platinum #47 - Table Top Racing: World Tour

In 2017 aan begonnen. Terug van onder het stof gehaald deze week omdat ik een MP sessie zag passeren op PSNtrophy's en dacht why not? Terwijl het dan toch geïnstalleerd stond even verder gedaan waar ik gestopt was met de SP en eigenlijk vrij vlot platinum gehaald. Juist bij een paar drift events wel bijna mijne controller door de ruit geknalt maar goed :unsure:

#103 Dead Island 2

Zoveel plezier dat ik hier aan gehad heb, niet normaal. 😍 Da's allang geleden dat ik nog eens van een game kon genieten ze.

1L267cf9.png

Terug
Bovenaan