Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het ook beetje schandalig dat alles tegenwoordig een platinum krijgt.Daar is blijkbaar nog ietwat gameplay aan. Je moet eens opzoeken wat The Bear B inhoudt (als ik dat woord al kan gebruiken daarvoor). Ik vind het eigenlijk zelfs gewoon schandalig dat de PSN Store compleet vervuild wordt door dit soort onzin.
Maakt mij persoonlijk niet zo veel uit, als mensen graag domme games spelen als hobby om veel platinums te halen, dan moeten ze dat maar doen. Zelf haal ik ook graag platinums, maar ben hier wel wat in veranderd, waar ik vroeger soms ook eens zo een domme game durfde spelen ( zeker als hij gratis was ) doe ik dat nu totaal niet meer, de hoeveelheid platinums die ik heb boeit me minder. Zolang da games die ik plat, games zijn die ik heel graag speel ben ik blij. Ik hoef niet in de top 10.000 te staan of whatever ( waar ze zelf niet in geraakt zonder nutteloze games te spelen ) om een goed gevoeld te hebben over mijn profiel. Uiteindelijk zou je dit voor jezelf moeten doen en niet voor een andere of een ranking op een site. Ik wil hier nu niet met de vinger wijzen naar mensen die dit wel doen, zoals ik zei "ieder zijn ding", maar ik vind het persoonlijk saai, nutteloos en weggesmeten geld. ( zeker als je zo 12 keer dezelfde game plat ziet door verschillende platformen en regio's) of het nieuwe fenomeen met de PS5 auto unlocken op PS5. Een PS5 kopen, maar op PS4 spelen en dan laten autounlocken op PS5. De extra plat is dan belangrijker dan het spel spelen op je PS5 xD ( crazy people )Ik vind het ook beetje schandalig dat alles tegenwoordig een platinum krijgt.
Maar er gaat blijkbaar niks aan veranderen.
ik heb dat indertijd ook gedaan, die easy platinum's van kutgames, maar ben daar gelukkig van afgestapt. Weet niet wat me bezielde die tijd.Maakt mij persoonlijk niet zo veel uit, als mensen graag domme games spelen als hobby om veel platinums te halen, dan moeten ze dat maar doen. Zelf haal ik ook graag platinums, maar ben hier wel wat in veranderd, waar ik vroeger soms ook eens zo een domme game durfde spelen ( zeker als hij gratis was ) doe ik dat nu totaal niet meer, de hoeveelheid platinums die ik heb boeit me minder. Zolang da games die ik plat, games zijn die ik heel graag speel ben ik blij. Ik hoef niet in de top 10.000 te staan of whatever ( waar ze zelf niet in geraakt zonder nutteloze games te spelen ) om een goed gevoeld te hebben over mijn profiel. Uiteindelijk zou je dit voor jezelf moeten doen en niet voor een andere of een ranking op een site. Ik wil hier nu niet met de vinger wijzen naar mensen die dit wel doen, zoals ik zei "ieder zijn ding", maar ik vind het persoonlijk saai, nutteloos en weggesmeten geld. ( zeker als je zo 12 keer dezelfde game plat ziet door verschillende platformen en regio's) of het nieuwe fenomeen met de PS5 auto unlocken op PS5. Een PS5 kopen, maar op PS4 spelen en dan laten autounlocken op PS5. De extra plat is dan belangrijker dan het spel spelen op je PS5 xD ( crazy people )
Kheb er ook zo een twee, drietal ze. Dacht toen ook van, kom hup vlug een extra plat!! xDik heb dat indertijd ook gedaan, die easy platinum's van kutgames, maar ben daar gelukkig van afgestapt. Weet niet wat me bezielde die tijd.