Trophy Platinum Club

#152 Industria

Specialeke en kort ietsje tekort zelfs

1L5e24ba.png

Daar is blijkbaar nog ietwat gameplay aan. Je moet eens opzoeken wat The Bear B inhoudt (als ik dat woord al kan gebruiken daarvoor). Ik vind het eigenlijk zelfs gewoon schandalig dat de PSN Store compleet vervuild wordt door dit soort onzin.
Ik vind het ook beetje schandalig dat alles tegenwoordig een platinum krijgt.
Maar er gaat blijkbaar niks aan veranderen.

Ik vind het ook beetje schandalig dat alles tegenwoordig een platinum krijgt.
Maar er gaat blijkbaar niks aan veranderen.
Maakt mij persoonlijk niet zo veel uit, als mensen graag domme games spelen als hobby om veel platinums te halen, dan moeten ze dat maar doen. Zelf haal ik ook graag platinums, maar ben hier wel wat in veranderd, waar ik vroeger soms ook eens zo een domme game durfde spelen ( zeker als hij gratis was ) doe ik dat nu totaal niet meer, de hoeveelheid platinums die ik heb boeit me minder. Zolang da games die ik plat, games zijn die ik heel graag speel ben ik blij. Ik hoef niet in de top 10.000 te staan of whatever ( waar ze zelf niet in geraakt zonder nutteloze games te spelen ) om een goed gevoeld te hebben over mijn profiel. Uiteindelijk zou je dit voor jezelf moeten doen en niet voor een andere of een ranking op een site. Ik wil hier nu niet met de vinger wijzen naar mensen die dit wel doen, zoals ik zei "ieder zijn ding", maar ik vind het persoonlijk saai, nutteloos en weggesmeten geld. ( zeker als je zo 12 keer dezelfde game plat ziet door verschillende platformen en regio's) of het nieuwe fenomeen met de PS5 auto unlocken op PS5. Een PS5 kopen, maar op PS4 spelen en dan laten autounlocken op PS5. De extra plat is dan belangrijker dan het spel spelen op je PS5 xD ( crazy people )

#94 She Sees Red

Interactive (Russische) film met een aantal expliciete sterfscenes en zowaar een blote tet te zien in bad... 't is nekeer iets anders.
De engelse dub is geen zak waard so don't bother. Ruski or niksi.

1L0af25c.png

Maakt mij persoonlijk niet zo veel uit, als mensen graag domme games spelen als hobby om veel platinums te halen, dan moeten ze dat maar doen. Zelf haal ik ook graag platinums, maar ben hier wel wat in veranderd, waar ik vroeger soms ook eens zo een domme game durfde spelen ( zeker als hij gratis was ) doe ik dat nu totaal niet meer, de hoeveelheid platinums die ik heb boeit me minder. Zolang da games die ik plat, games zijn die ik heel graag speel ben ik blij. Ik hoef niet in de top 10.000 te staan of whatever ( waar ze zelf niet in geraakt zonder nutteloze games te spelen ) om een goed gevoeld te hebben over mijn profiel. Uiteindelijk zou je dit voor jezelf moeten doen en niet voor een andere of een ranking op een site. Ik wil hier nu niet met de vinger wijzen naar mensen die dit wel doen, zoals ik zei "ieder zijn ding", maar ik vind het persoonlijk saai, nutteloos en weggesmeten geld. ( zeker als je zo 12 keer dezelfde game plat ziet door verschillende platformen en regio's) of het nieuwe fenomeen met de PS5 auto unlocken op PS5. Een PS5 kopen, maar op PS4 spelen en dan laten autounlocken op PS5. De extra plat is dan belangrijker dan het spel spelen op je PS5 xD ( crazy people )
ik heb dat indertijd ook gedaan, die easy platinum's van kutgames, maar ben daar gelukkig van afgestapt. Weet niet wat me bezielde die tijd.

1L947410.png

Voyage
Platinum

Toffe game, mocht toch wat langer zijn.
Er wordt geen woord in gezegd, maar toch wordt er een speciale sfeer in gecreëerd.
Aangezien de uitgever Ratalaïka is, had ik er wat schrik voor. Maar blijkbaar geven ze toch ook toffe/goede spellen uit.

Ben wat in de oude uncomplete games gevlogen, here we go!

1L073097.png

Kena: Bridge of Spirits
Platinum

Bij release gekocht maar nooit aan gekomen om te spelen, no shame om toe te geven dat ik de moeilijkste difficulty gedaan heb met de "nieuwe" glitch. Visueel pareltje van een game, de combat kan nog wat minieme tweaks gebruiken.

1Lb9cb92.png

Life is Strange: Before the Storm
Platinum

Na lange tijd ook deze nog eens opgenomen, kon me veel minder boeien dan de originele. Hoop dat de 2 en True Colors me wat meer meeslepen.

1L5018ea.png

Disney Epic Mickey 2: The Power of Two
Platinum

Eentje van op PS Now nog, gespeeld uit vrees dat deze niet meer op de nieuwe PS Plus ging komen. Veel goeds gehoord over de originele (nooit gespeeld) en deze even meegepikt. Ultra rare trophy baybeeeeey!

68L942045.png

Assassin's Creed Origins DLC
100%

In 2017 had ik de main game van deze uitgespeeld in minder dan 6 dagen maar nooit aan de DLC geraakt. Gezien het plan was hierna AC Odyssey te spelen, deze toch nog maar even afgewerkt. Het blijft een zeer mooie reboot van een gekend format, spijtig genoeg is het assassin zijn wat op de achtergrond beland.

1L13cef7.png

Assassin's Creed Odyssey
Platinum + 100%

Wie kan ontkennen dat deze games geen prachtige omgevingen hebben. Deze had ik ooit eens gestart in 2018 maar na het eerste kleine eiland nooit verder gespeeld. Na een marathon van een kleine 130 uur kan ik zeggen dat ik iedere uithoek van deze game gezien heb. Valhalla, here I come (binnen een paar maand)

1L86fda2.png

Escape Academy (PS4)
Platinum

Deze sprong in het oog op moment van release en met veel plezier samen met @Sakura uitgespeeld, een van de weinige games waar we zonder veel frustraties samen doorgeraakt zijn. Deze is zeker te doen zonder walkthroughs, net uitdagend genoeg om het plezant te houden. De PS5 lijst zal nog volgen met @Joeri !

3L33b25c.png

Killzone Shadow Fall Intercept (Standalone)
100%

De laatste 14 dagen van mijn leven waren een ware hel, na de aankondiging van de sluiting van de Killzone Shadow Fall servers ben ik (redelijk laat) begonnen aan de grind om alle multiplayer trophies te halen. Het moet toch mogelijk zijn om, naast de multiplayer trophies van de main game, ook deze van de standalone variant te halen, het staat toch nog even op PS plus. Deze morgen mijn voorlaatste trophy gehaald, even lekker gaan eten dacht ik. Na de middag opgestart en BAM, het was officieel van PS Plus gehaald met nog 1 trophy te gaan. €8,09 later en een aankoop via de US store, zit deze lijst erop. De single player van de main game kan toch nog heel ff mijn kloten kussen.

Laatst bewerkt:
1L724c4a.png

DC League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace
Platinum

Opnieuw met dank aan mijn 2 kinderen.
Heb zelf 1 trophy moeten doen. Je moet een level voltooien zonder ook maar 1 kapot te maken. Dat ging nog niet zo goed.

1Ld160be.png

It Takes Two
Platinum

Destijds de PS5-versie uitgespeeld met mijn vriendin (help!).
Dit is de PS4-versie, volledig uitgespeeld met mijn 2 kinderen (ongeveer 50/50). Ging vlotter dan verwacht.

Blijft een absoluut topspel!

Terug
Bovenaan