Trophy Platinum Club

1L4f0758.png

Mundaun
Platinum #67

#130 ONRUSH

1tje uit de PSplus backlog eindelijk opgestart ... er was geen rush bij :p
Het 'What the truck' event (2de deel) was wel wat frustrerend had een 10tal pogingen nodig. :wallbash:

1L7e4a63.png

#12 The Order 1886

1L8b7a48.png

Vandaag aan begonnen, ongeveer 9u30 geleden, en ongeveer 8u gespeeld vandaag met nu dus de platinum. Zoals verwacht eenvoudige platinum, zelfs eenvoudiger dan ik dacht. Ik vond het eigenlijk geen moeilijk spel, in het begin was het zelfs te gemakkelijk.

Het verhaal ben ik niet zo een fan van. Het werd wel beter, maar het duurde heel lang tegen dat ik erin kwam. Vond het nodeloos complex uitgelegd, en de setting was niet echt super. Ook qua gameplay was het niet echt wow. Te weinig variatie in de vijanden. QTE zijn absoluut belachelijk in een game, en ergerlijk. Ook niet rewarding. Deze game verbergt zijn gebreken onder QTE en variatie in die QTE boss fights/cutscènes is heel klein. Collectibles in een game met veel te weinig duiding, en dus nutteloos. Een pluspunt is de (rauwere) sfeer en graphics indoor dan.

Ik vind het wat overpriced ook. Zowel toen (60 euro) als nu (40 euro). Dus eigenlijk enkel zijn geld waard in een korting: 8-14 euro (afh. van de korting), wat ik een correctere prijs vind (en ook de prijs die ik ervoor betaald heb), ook al omdat de campagne niet echt lang duurt en er geen replayability is. Enig voordeel: makkelijke platinum dus. Maar zeker geen hoogstaander.

1Mb63de5.png

Dragon age inquisition

Normaal ga ik absoluut niet voor trophies maar na 500uren op dit spel toch de laatse trophies afgewerkt zodat ik eens een platinum heb.

1L0dd37a.png

Hellblade: Senua's Sacrifice
Platinum #268

Fysieke versie goedkoop kunnen vinden, zeker een aanrader! Heel speciale game en ziet er nog heel goed uit voor vier jaar oud te zijn!

Terug
Bovenaan