Trophy Platinum Club

Na heel wat commentaar van @StanTem dan toch nog maar eens mijn platinums posten.

1L820e98.png

Spirit: Lucky's Big Adventure
Platinum

No comment...

9Lcf003a.png

Alba: A Wildlife Adventure
100%

Rustige game, kort tussendoortje

1L2b2699.png

Mass Effect: Andromeda
Platinum

Na met veel plezier de trilogy in remastered vorm te platten, deze (nog eens) aangevat. Zaten wat veelbelovende dingen in maar ze konden spijtig genoeg niet voorbij hun slechte launch. Hopelijk kan ME4 wat elementen van deze recuperen.

1L83f259.png

OMNO
Platinum

Zelfde principe als Alba, hoewel het grafisch iets meer in mijn smaak lag. Opt gemak verkennen en minimale puzzels oplossen.

1Lfe07c1.png

Assassin's Creed II
Platinum

1Lefa008.png

Assassin's Creed Brotherhood
Platinum

1L7c3735.png

Assassin's Creed Revelations
Platinum

In een vlaag van nostalgie deze nog eens geplat, het evenwicht tussen hedendaagse story en het verleden is toch wel iets die ik mis in de huidige games.

1L165189.png

Tales of Arise
Platinum

Na veel gepush van de vriendin, toch maar eens een tales game volledig doorspeeld. Naar het einde toe veel te veel dialoog, tot het saaie toe. Algemeen toch wel een goed spel.

Volgende is niet echt een platinum maar kom, voor de volledigheid

63L1b8d88.png

Greedfall - The De Vespe Conspiracy DLC

Weinig meer dan 3 veredelde missies, eigenlijk zijn geld niet waard.

#129 Mass Effect : Legendary edition

deel 2 en 3 moeten nu even wachten ... afwisseling doet deugd + daarna alle 3 nog op Insanity 😁

1Lfcaae0.png

1La8bc0e.png

#70 Death Stranding: Director's Cut (PS5)

Blijft een top game. Heb me deze keer wel gefocust op het opnieuw verdienen van de plat trophy.
Ik ga waarschijnlijk op een andere keer het spel een helemaal gronding herspelen als ik eens verlof heb of zo.

1Lb8278e.png

#71 Undertale (PS4/Vita)

Ik ben hier al met ne nieuwe! Soms mag het al eens wat rapper vooruit gaan dan zo één platinum per maand.
Tof, grappig maar toch vooral ook heel bizar en uniek spel. Toegegeven, heb hier toch wel wat van opgezocht tijdens het spelen 😅

1L51a884.png

#72 Fifa 22 (PS5)

Nu stop ik beloofd!! Ik had een paar games door elkaar gespeeld en ze stonden allemaal op punt van completion 😅
Over deze kan ik alleen maar zeggen, wie wil em kopen? Kheb er genoeg van, man hier zitten kut trophies bij.

Terug
Bovenaan