Trophy Platinum Club

Dirt 5 was hier precies ineens populair, mss door EA Play voor een euro?

arrested-development-david-cross.gif

Eerste platinum in 5 jaar tijd (en nummer 10), en onderdeel van een inhaalactie, dus ik loop enorm achter met de games. Hier dus Watch Dogs 2.

Cz1wMqKWQAIx4__.jpg

Vrij makkelijke platinum. Duurde eventjes tegen dat ik erin kwam en "leuk" begon het te vinden. Mechanics duurde ook eventjes tegen dat ik ze goed begon te gebruiken / snappen. Daardoor meer moeite met begin van het spel, dan het einde v/d spel ook al waren de missies op het einde objectief moeilijker (maar had er minder moeite mee doordat ik het spel beter kon). En deels ook omdat je de abilities vrijspeelt (zeker na cruciale data). Doordat ik de cruciale data toch al allemaal had gedaan, heb ik het van de eerste keer geplat afgelopen weekend.

Plat duurde minder lang dan dat ik dacht. Had wel nog iets meer van het spel verwacht. Super vond ik het niet, maar het is wel doorsnee goed. Missie design was vrij goed, maar de rest vond ik een beetje minder: driving (iets te arcade), online, collectibles, verhaal, personages (en dan vooral begin), en ook wat je kan hacken vond ik vrij minimaal. Vond het met momenten ook iets te repetitief, hoewel dat in hoofdverhaal wat beter werd naar midden en eind toe.

Ben nu sinds begin v/d week bezig met Sleeping Dogs (en ik wil ook daar platinum + 2 DLC's spelen), en hoop naar het einde v/d maand toe ook The Last of Us eens uit te spelen, want uitspelen heb ik nog nooit gedaan (maar die ga ik niet platten).

EDIT: Was trouwens enorm verrast na het spelen van de game dat Watch Dogs 2 al die wapens had. Ik heb nooit shotgun / sniper / assault rifle gebruikt in de hele game omdat ik dacht dat ze er niet inzaten. Eigenlijk uitsluitend stealth / LMG / SMG gebruikt. En veel de gadgets (quadricopter / RC), en black out hack is OP ook. Voor stealth ben je wel enorm afhankelijk van de auto. En die upgraden is belangrijk ook.

Laatst bewerkt:
Nog eens de tijd gevonden om nog wat te spelen.

1L82835a.png

Need For Speed Heat

Leuke game wel. Gaf me echt terug het oude underground gevoel.
Al was de story maar mattig. En de variatie in races ook beperkt.
Ik denk een goeie 5 drift races, dan de drift zones nog gedaan en meer heb ik niet gedrift. Jammer wel.

1Lce9c6b.png

Mijn nieuwste aanwinst. Nummer 11, deze keer Sleeping Dogs Definitive Edition

Tof spel, vooral de core content dan. Moet nog de DLC eens spelen (enkel de twee stand alone DLC's). Waar ik bij Watch Dogs 2 de invloed van GTA V terugzag, zag ik hier meer de invloed van GTA IV in terug, vooral in de driving handling, en de grauwe sfeer met focus op de story. De setting (Hong Kong) en de focus op martial arts is tof. Het verhaal boeit ook. Dat bewijst voor mij dat een GTA of "GTA clone" in Tokyo ook wel zou werken qua fun en verhaal, maar het is niet iets dat ik Rockstar snel zie doen om buiten de Amerika's te gaan.

EDIT: 35 uur en 14 minuten gespeeld. Pak 20 minuten extra voor één gold stat award rond die cockfighting (waarbij ik save moest reloaden), en dat zal het ongeveer zijn. Misschien dat ik af en toe ook eens niet speelde maar dat het wel aanstond op de background, maar dat zal niet veel geweest zijn.

Laatst bewerkt:
#127 TT ISLE OF MAN

Terug opgepikt na 2 jaar ... een week nodig gehad om de 60.7 km/Snaefell track 'goed' te leren en dan
nog menig keer in de lappenmand beland 🤕

Respect ... petje/helm af voor de gasten die dit reallife doen , helden of zotten
t'is maar te zien goe ge het bekijkt 🏍️:bow:

1L2c8ad7.png

1L04d60a.png

Gaia's Guardian

Final Fantasy VII
Platinum #32

Heerlijke trip down memory lane om deze nog eens uit te spelen! :love:
Mijn eerste PSX spel indertijd en nog steeds één van de beste spelen aller tijden

Kweet niet of het vals spelen is of niet maar hier gaan we dan. Geen nieuwe platinum, maar wel alles gehaald dat mogelijk is.
Momenteel is er één trophy niet behaalbaar door een feature die uit staat bij EA. Hopelijk wordt dit binnenkort gepached en ist echt een Plat.

248063055_637514550579427_637120274037781598_n.png

#128 Necromunda: Hired Gun

Easy / fun Doomstyle gunplay maar 'verwacht' geen geweldige story.... leuk tussendoortje :biglaugh:

wa nuttige info trophies poppen meestal pas na het completen van een missie level /bij side missies niet :wallbash:

1L28acd6.png

Terug
Bovenaan