PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Platinum #79: Marvel Guardians of the Galaxy

1Lae4173.png
 
Effe vier quick & easy platinum trophies toegevoegd ;-)

#65 Telling Lies

1Lff27c5.png


Vreemd spel zoals Joeri hierboven al aangaf.
Ik vond het nog wel "spannend" om het grote verhaal te ontdekken op basis van de filmpjes.


#66 My Name Is Mayo

1L0f2b9f.png


For shame, for shame... maar deze kon toch niet ontbreken in mijn Trophy-list :shy:


#67 Last Stop

1L37d30c.png


Zeer leuke ervaring op de nieuwe PS Plus, makkelijke platinum. Laatste hoofdstuk was wel freaky :crazy:


#68 Who Pressed Mute on Uncle Marcus?

1L8b9e67.png


Ik ben een grote fan van die FMV games van Wales Interactive, maar deze was toch maar ... meh.
Wel grappig om David Wallace van The Office US te zien als Uncle Marcus :)
 
Effe vier quick & easy platinum trophies toegevoegd ;-)

#65 Telling Lies

1Lff27c5.png


Vreemd spel zoals Joeri hierboven al aangaf.
Ik vond het nog wel "spannend" om het grote verhaal te ontdekken op basis van de filmpjes.


#66 My Name Is Mayo

1L0f2b9f.png


For shame, for shame... maar deze kon toch niet ontbreken in mijn Trophy-list :shy:


#67 Last Stop

1L37d30c.png


Zeer leuke ervaring op de nieuwe PS Plus, makkelijke platinum. Laatste hoofdstuk was wel freaky :crazy:


#68 Who Pressed Mute on Uncle Marcus?

1L8b9e67.png


Ik ben een grote fan van die FMV games van Wales Interactive, maar deze was toch maar ... meh.
Wel grappig om David Wallace van The Office US te zien als Uncle Marcus :)
Dit kan niet zomaar ongemerkt voorbijgaan, bij deze:

giphy.gif
 
Aan Telling Lies, Last Stop en Who Pressed Mute on Uncle Marcus? is er niks van shamen aan vent.
Nummerke 2 in zijn lijstje obv.

Dubbele shame eigenlijk :

giphy.gif


Eentje voor de game zelf, en eentje omdat hij tussen die andere games staat...
 
Laatst bewerkt:
For shame, for shame... maar deze kon toch niet ontbreken in mijn Trophy-list :shy:

Had je beter The Bear B kunnen spelen. Minder slecht voor je vinger en controller :p. Is gewoon schandalig dat zulke games überhaupt in de Store staan, vind ik. Is toch puur geld verdienen op de rug van trophy-junkies ?

Ik ben een grote fan van die FMV games

Misschien heb je die al gespeeld, maar ik vond Erica (zat in PS+) wel heel goed. Jammer genoeg een spel zonder Platinum.
EDIT: ik had natuurlijk ook gewoon naar je PSNProfile kunnen gaan kijken om te zien dat je die ook op 100% hebt :).
 
Erica is idd een leuke, ik heb er trouwens ook Platinum op behaald nochtans?

Oops, my mistake. Ik ging even op mijn PSNprofile kijken en zag dat ik die op S had, en dacht dat dat 100% zonder Platinum was *facepalm*. Had beter eerst naar mijn andere S'en gekeken :).
 
1L5bd5e7.png


Platinum #40

Wytchwood (PS5)

Sinds PS Plus vernieuwd is, eens gaan zoeken tussen games die me grafisch aanspreken. Deze titel vond ik er erg fijn uitzien. Fijne sfeer, mooie world en character design, erg fijne muziek. Al is de gameplay wel erg plat en draait het enkel om gatheren van resources om andere spullen te maken die je vooruit kunnen helpen. Me desondanks toch geamuseerd met dit spel. Een 7/10 voor mij.


1L2b98fd.png


Platinum #41

The Artful Escape (PS5)

In het verlengde van de PS Plus catalogus deze eruit gekozen. Wat. Een. Prachtig. Spel. Sfeer, verhaal, graphics en muziek zijn van een topniveau. Ik heb nog niet meteen iets anders gespeeld wat ik hiermee kan vergelijken. Het is een soort van psychedelische droom van een muzikant die in de voetsporen van zijn nonkel moet treden tegen zijn zin. Erg origineel verhaal- en wereld design. Een dikke 8,5/10 voor mij.
 
Terug
Bovenaan