PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Platinum #38

Cyberpunk 2077 - PS5

1L0baa3d.png


Ging sowieso wachten tot de PS5-versie er was, en dan via de PSN store maand of 2 terug voor 20 euro gekocht.
Moet wel zeggen dat ik het een fantastisch spel vond, maar zeker met z'n tekortkomingen.
Als dit spel zo op de markt was gekomen, had ik het wel minstens 85% durven geven.

Spijtig van de launch, maar hoe de game er nu voor staat mag die er best wel wezen!
Had al bij al toch wel een erg emotionele band uiteindelijk met alle personages zoals Misty, Jackie, Kerry, Johnny, Judy, ...

Voor de platinum wel echt té veel sidequest (ncpd alerts) moeten doen, bah, wat een repetitief tijdsverdrijf.
 
Nope, helemaal zelf gedaan zonder enige glitches. Had ik dat geweten had ik dat zo wel gedaan. Echt verschrikkelijk om op die difficulty uit te spelen.
Inderdaad, ik ben niet vies van een uitdaging, maar die Kena op master is maar iets voos.
 
1Lc255d6.png


Uncharted - Legacy of Thieves Collection
Platinum #283

Uncharted 4 volledig opnieuw gedaan vanaf nul, Lost Legacy heb ik ook zoveel mogelijk opnieuw gedaan maar toen ik aan mijn crushing playthrough wou beginnen en de rest van de collectibles te verzamelen was ik plots al mijn treasures kwijt en echt geen zin om alles opnieuw te gaan verzamelen dus de rest hiervan is autopop
 
Terug
Bovenaan