PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Zonet laatste platinum behaald van 2020 :)

Platinum #89 | PS5 | Astro's Playroom
1Lc8e66a.png

Nostalgie den top! Sommige accessoires nog nooit gezien :eek: Voor op PSP bijvoorbeeld die camera.
Leuke interactie ook in de hub met de verschillende consoles (geluidjes, insert-disc-animaties)(y)

Platinum #90 | PS5 | Spider-Man: Miles Morales
1L954d81.png

Verlangend naar Spider-Man 2. Maar New York voor een derde keer ..? Zal nog wat afwachten.

Platinum #91 | PS5 | Immortals: Fenyx Rising
1Lf36991.png

Na +- 40 uren platina. Laatste was golden amber en de gele shards een zoektocht, maar vele 'epic chest' later toch gelukt :p

2020 in Platinum

Een goed jaar om wat backlog te clearen (de ps3-titels). Er is nog steeds (te)veel backlog :censored:
  1. LEGO City Undercover
  2. Dragon Ball Z: Kakarot
  3. Control
  4. Persona 5: Royal
  5. Tomb Raider: Definitive Edition
  6. The Last of Us Part II
  7. Maneater
  8. Ghost of Tsushima
  9. God of War 2
  10. Ratchet and Clank: a Crack in Time
  11. Kingdoms of Amalur: Rereckoning
  12. Spiritfarer
  13. One Piece: Pirate Warriors 4
  14. Astro's Playroom
  15. Spider-Man: Miles Morales
  16. Immortals: Fenyx Rising
begin 2021 brengt wss AC: Valhalla - Bugsnax - Kingdom Hearts 3 & Sackboy: A Big Adventure
Zoek ook nog een leuke milestone voor Platinum # 100
 
Jij hebt dan de PS4 en PS5 versie 2x volledig moeten spelen voor Platinum? Zou het nooit niet kunnen respect ;)
Klopt, ik heb het spel 2x gespeeld.
Nu wachten op de dlc en ben ook benieuwd naar het online gedeelte die ze nog gaan uitbrengen
 
Platinums van 2020:

Star Wars: Jedi Fallen Order
Spirit Of The North
Days Gone
Shadow Of The Colossus
A Plague Tale: Innocence
Super Destronaut DX
Cybarian: The Time Traveling Warrior
Lara croft GO
Seasons After All
Everybody's Gone To The Rapture
Borderlands 3

Hoe kan je terug de platinum member status krijgen?
 
Platinums van 2020:

Star Wars: Jedi Fallen Order
Spirit Of The North
Days Gone
Shadow Of The Colossus
A Plague Tale: Innocence
Super Destronaut DX
Cybarian: The Time Traveling Warrior
Lara croft GO
Seasons After All
Everybody's Gone To The Rapture
Borderlands 3

Hoe kan je terug de platinum member status krijgen?
Door het eerste bericht van dit topic te lezen.
 
Die site blijft zeggen dat mijn profiel verborgen is. Daarstraks nog eens geprobeerd en toen herinnerde ik me weer dat ik dat al jaren aan de hand heb. Idem bij die roundup van Sony op het einde van het jaar... En dat terwijl mn gespeelde games en trophies volgens mijn account door iedereen gezien kunnen worden.
Je moet naar uw privacy instellingen gaan, heb daar ook ne keer zitten foefelen en mijne zijn ook niet zichtbaar denk ik.
 
Je moet naar uw privacy instellingen gaan, heb daar ook ne keer zitten foefelen en mijne zijn ook niet zichtbaar denk ik.

Ik moet echt iets dramatisch dom missen, want daar staan die al jaren op zichtbaar. Maar tis technologie en daar zit meestal/altijd logica achter, dus ik zal wel IETS fout doen :D
 
Ik moet echt iets dramatisch dom missen, want daar staan die al jaren op zichtbaar. Maar tis technologie en daar zit meestal/altijd logica achter, dus ik zal wel IETS fout doen :D
Bij je privacy moet je bij de instellingen van het delen van je games en trophies alles toe staan. Als je daar bijvoorbeeld zet enkel vriende, of vrienden van vrienden, dan gaat psnprofiles niet de rechten hebben deze in te lezen voor hun platform.
 
Terug
Bovenaan