PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Vond het zelf niet zo frustrerend, Trico deed altijd redelijk rap wat ik van hem verwachtte 😄. Alleen die hints verzamelen was wat saai en daarvoor heb ik een wel een guide stap voor stap moeten volgen want het is onmogelijk om ze allemaal zelf te vinden
Het siert je dat je dit kan. Voor mij is zo iets frustrerend en ik geef snel op jammer genoeg
 
93-B0-E21-E-4-EC0-4125-8366-2787-DE6-AD23-A.png


Need for Speed Payback
 
Paw Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay
Platinum

Volledig gedaan door mijn 2 kindjes van 6.5 en 8 jaar, zonder hulp. Ideaal voor hen. Tof co-op spel, maar wel héél erg kort.
Voor 40 euro nogal weinig content vind ik.

Ziet er leuker/interessanter uit dan de vorige Paw Patrol, deze schaf ik aan als hij in uitverkoop is! (voor mijn kids (4,5 & 6 jaar) wel te verstaan :LOL:)
 
Ziet er leuker/interessanter uit dan de vorige Paw Patrol, deze schaf ik aan als hij in uitverkoop is! (voor mijn kids (4,5 & 6 jaar) wel te verstaan :LOL:)
Ben nu ook aan het kijken naar de vorige, maar da's sidescrolling. En goedkoopste is 20 euro voor een 2dehands exemplaar bij GM.
Ik doe de mijne weg voor 30 euro (heb 40 betaald 3 weken geleden, ze hebben het gehad van de Sint).
 
Ik heb gisteren 36 fragments of midnight gekocht, denkende dat het een gemakkelijke plat ging zijn, aan iedereen die deze heeft geef ik nu mijn diepste respect!

@schredy deze is wel iets voor u denk ik
 
Ik heb gisteren 36 fragments of midnight gekocht, denkende dat het een gemakkelijke plat ging zijn, aan iedereen die deze heeft geef ik nu mijn diepste respect!

@schredy deze is wel iets voor u denk ik
Is toch ook een makkelijke platinum? 81% heeft deze :p Kan in het begin wat moeilijk zijn maar vind ik zeker en vast geen moeilijke plat
 
Terug
Bovenaan